biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
selam arkadaşlar
kendi yaptığımız bir kemik sistemi benzeri bir çizimi karaktere tıpkı biped gibi bağlayabilirmiyiz?
teşekkürler
biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
bu konuda tam bilgim yok ama kendi çizdiğin kemik sistemini karaktere linkleyebilirsin kemik hareket ettiği zaman karakterde hareket edem ama bipet özellikleri gösterirrmi bilmem?.. o kemik sistemine de tekrar bipet atamalısın ...
Re:biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
valla çizgilerle hiç denemedim. ama diğer objeler için, obje seçiliyken sağ tuşla, çıkan ekranda bone on-off gibi bi şeyler vardı sanırım. bu şekilde herhangi bi cismi kemik olarak kullanabilirsin. spline da da bi dene isterse..
Re:biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
ya aslında kususra bakamayın derdimi belkide tam olarak anlatamadım.Karakterim hazır ve bir bipede bağlıyorum birbirlerine bağladığımda ne kadar uğraştıysamda noktalar alakasız kemiklere bağlanıyor(modelin elleri gövde ve ayaklara yakın olduğundan).eğer kendimiz eğer kemik sistemi çizebilsek ve normal biped gibi davranabilse sorunum ziyadesiyle hallolacak.şimdiden teşekkürler
Re:biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
biped ı isteğine göre ayarlayınca da mı? tüm kemiklerin ebatlarla oynayabilirsin.. her türlü modelde kullanılabilir bi sistemdir biped.. başka bi sistemi biped olarak kullanamazsın yanlız.. öyle bi şey varsa da ben bilmiyorum..
lock
physique içersinde lock vertex düğmesi var. önce vertex alt modunda vertexleri seçiyorsun. daha sonra ilgili kemiğer link dedikten sonra Lock diyerek bağlantıyı sabitliyorsun. böylece o noktaral sadece o kemikle ilişkileniyor.
(Bunların hepsini character studio dersleri CDsinde anlattık, reklamı mazur görün: gelecek ayın yarışması için ödül lazım... iki CD satsak iyi bir hediye veririz) [:/] zaten bu girişle birdaha sponsor bulmak zor. çok az katılım oldu.
Re:biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
ya aslında kususra bakamayın derdimi belkide tam olarak anlatamadım.Karakterim hazır ve bir bipede bağlıyorum birbirlerine bağladığımda ne kadar uğraştıysamda noktalar alakasız kemiklere bağlanıyor(modelin elleri gövde ve ayaklara yakın olduğundan).eğer kendimiz eğer kemik sistemi çizebilsek ve normal biped gibi davranabilse sorunum ziyadesiyle hallolacak.şimdiden teşekkürler
Re:biped yerine bir spline karaktere bağlanabilirmi
Sağolun arkadaşlar.
Ben bipedle devam edeyim.
Ve sevgili drekon sonuna kadar haklısın ama ben üzerime düşeni yapıp o cdlerden almıştım.Almayan arkadaşlara duyurulur....