noise float hakkında
noise float hakkında
bildiğiniz gibi bi objeye noise float verildğinde örneğin x pos.una verildiğinde x pos.da rastgele hareket ediyor.
sorum şu; bi objenin bi eksenine noise float verdiğiniz zaman controller ı verdikten sonra objenin x eksenini sıfıra çekiyor,ve objeyi hareket ettirmek mümkün olmuyor.
yani benim bir sphere´im var ve bunun x ekseninde random hareket etmesini istiyorum,ve noise float veriyorum.ama o ne yapıyor? tutup benim sphere´imi x=0 a alıyor ve ondan sonra bu random hareketi veriyor.istemiyorum ben kardeşim, objem olduğu yerde dursun, olduğu yerde noiseini yapsın deme hakkım yok mudur?
Cvp
Hakkın var tabii [G1] istediğin sphere istediğin gibi davranmakta özgürsün.
Aynı anda iki hareket bilgisi verilmesi mümkün.
Position´a > Position List ekleyeceksin. sonra o listeye bir noise float birde XYZ rotation ekleyeceksin.
bu dersin dibinde List eklemeyi anlattım.
[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=bilgi&islem=bak&r=390[/url]
Re:Cvp
[quote=32518] Yazan: drekon
Hakkın var tabii [G1] istediğin sphere istediğin gibi davranmakta özgürsün.
Aynı anda iki hareket bilgisi verilmesi mümkün.
Position´a > Position List ekleyeceksin. sonra o listeye bir noise float birde XYZ rotation ekleyeceksin.
bu dersin dibinde List eklemeyi anlattım.
[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=bilgi&islem=bak&r=390[/url][/quote]
süper , hemen gidip sevinç içinde denicem bunu (: