Reactor + IK

Reactor + IK

AdmiralPiett

Merhaba arkadaslar. 3dsMAX Reactor ile ilgili ufak bir problemim var. Bir "spline" a rope modifier uyguladiktan sonra vertex lerini belirleyerek iki ucunu sabit bir rigid body objeye uygulayabiliyorum. Bu iki "rigid body" hareketli durumda ve "rope object" bu iki objeye bagli durumda gerilip, hareket ederek simule ediliyorlar.

Problemim IK atanmis iki obje arasinda bu sistemi uygulamak. Bir robot kolu dusunun ve bu robot kolun iki parcasi arasinda kablolar yer almakta. Bu kolun iki parcasi hareket ettikce aralarinda ki kablolarda bu kollara sabitlenmis sekilde hareket etmeliler. Ancak bir turlu istedigim sonucu elde edemedim. Ya kablonun (spline) bir ucu bosta kaliyor. Ya da bu kablo bagladigim objeden bagimsiz sekilde hareket ediyor. Sizce problem ne olabilir? IK atanmis objelere reactor uygularken farkli bir teknik mi uygulamamiz gerekiyor?

Simdiden tesekkurler.

2007-06-23 03:01:45