vertex azaltma

vertex azaltma

malic41

S.A arkadaşlar.

Sizlere 2 tane sorum var.

1- Turbo mesh gibi modifier´lerle edge ve vertex´lerin sayısını arttırabiliyoruz. Benim merak ettiğim, bu vertex ve edge´leri nereden azaltabiliyoruz?

2- Mesela box nesnesini poly´ye çevirdiniz, Bunun tersi yani poly´yi box´a çevirebiliyor muyuz? Çevirilebiliyorsa nereden oluyor?

Not: Okula gideceğim için sitede araştırma yapamadım. eğer daha önce yazılmışsa hakkınızı helal edin

2007-04-30 22:16:36

Cvp

DreaMale

helal olsun
her şeyi biliyosun nasıl olduğunu bilmiyosun[I:)]
polydeyken seçili vertex ya da edgeler remove yapılabilir
ya da multires uygulayıp generate yaparsın sonra vertex count´u düşürürsün. low poly için ideal bu.

bi de optimize var.
ve bir de polygon cruncher diye bi eklenti var
o da bunu yapıyo

2007-04-29 22:47:01

Cvp

Çaylak

poly yi box a cevirme diye bir seye gerek bile olacagini hic sanmiyorum cunku bu 8 yasindaki kabiliyetlerini birakip 3 yasindaki haline donmek gibi bir sey , polygon azaltma olayi dreamale in dedigi gibi ya manuel elle ya da optimize gibi modifierlerle mumkun (turbosmooth ,meshsmooth modifierlerinin ayarlarinda da bir miktar indirme sansin var )

2007-04-30 04:29:49

Cvp

dadaist

"manuel elle" ne demek?

2007-04-30 05:58:12

Cvp

Çaylak

evet oyle demek!!!

2007-04-30 06:40:04

Re:Cvp

malic41

[quote=30496]poly yi box a cevirme diye bir seye gerek bile olacagini hic sanmiyorum cunku bu 8 yasindaki kabiliyetlerini birakip 3 yasindaki haline donmek gibi bir sey , polygon azaltma olayi dreamale in dedigi gibi ya manuel elle ya da optimize gibi modifierlerle mumkun (turbosmooth ,meshsmooth modifierlerinin ayarlarinda da bir miktar indirme sansin var )[/quote]

ölçülendirme için box´a felan ihtiyaç duydum, bunun gibi şeyler.

2007-04-30 11:47:31

Cvp

Çaylak

tape i olceklendirme icin kullanabilirsin

2007-04-30 12:03:30

Cvp

dadaist

peki öyle olsun, seni mi kıracam;)

2007-04-30 22:16:36