Kameranın Renderdaki Önemi

Kameranın Renderdaki Önemi

Reactric

Acaba aynı açıdan perspektif görünüş ile render alınsa ve yine aynı açıyı değiştirmeden camera eklenip tekrar render alınsa görüntüde bi değişiklik olurmu kalite açısından. Kameranın rendera görüntü olarak kalite açısından etkisi oluyor mu?. Birde v-ray ile render alınıyorsa vray ın kendi camerasını mı kullanmak gerekir taget kamera kullanılsa etkisi ne olur? Bu konuda yardımcı olurmusunuz.

2007-04-29 05:55:35

Cvp

drekon

perspektif görüntü de aslında bir kameradır. tabii üzerinde kamera yazan bir nesne olmadığından müdahale şansı yoktur. maxin ileri versiyonlarında view menüsünden mevcut sahne ile aynı açıda kamera oluşturmak mümkün.

kamera açısı, depth of field. vb. etkiler kullanmak elbette gerçekçiliği artıracaktır.

2007-04-28 09:55:51

Cvp

DreaMale

kamerayı obje/araç olarak kullanırsan ellbet ki olur.
örneğin multi pass efek ya da environment range
ya da camera map/camera shader

ama bir viewport gibi kullanırsan kalite aynı


hem vrayın kamerası da mı varmış*
ala ala
senin dediğin camera ayarları olmasın sakın
renderer kısmına gelip Vray camerayı açıp kullanılan kısım!
yani yaptığın şey ekstra ayarları kontrol etmek oldu sadece
görüntü de pek bi fark olmicak yine
ama etki almak için çok çeşit olması güzel
örneğin fish eye, spherical

2007-04-29 05:24:06

Cvp

Reactric

Drekon : Eğer kamera hareket etmeyecekse görüntü kalitesinde bi değişiklik olmaz.. Tamamdır tşk ederim Drekon..

DreaMale : Vray Physical Camera ve Vray Dome Camera (vray 1.5 R3 versiyonu) Bi göz atmanı tavsiye ederim.

2007-04-29 05:50:20

Cvp

DreaMale

r3 bende çalışmıyo zaten
ama baktım ayarları falan varmış

bu demektir ki "fark da olur"

2007-04-29 05:55:35