Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

Dog-E

selamlar. Cartoon bir sahne üzerinde uğraşıyorum. Kıtaları ayrı modelledim fakat bir türlü kürenin üzerine yerleştiremedim. Bend ile bir tarafı eğiyorum diğer taraf olmuyor. Farklı bir yol bilen varsa yazabilir mi?

teşekkürler

2004-07-23 09:22:20

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

mengler

conform.....

2004-07-19 16:43:27

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

felidae

FFD diyecegim ama bol verteksli nasıl yaparsın bilemiyorum.
Kolay gele..





Hayalleri olmayanın gerçekleri de olmaz.

2004-07-20 02:57:50

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

Dog-E

conform nedir?

2004-07-20 09:17:42

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

felidae

create>compaun obj>conform sanırım. ama nasıl yapıldıını ben de anlamış deilim.
Kolay gele

2004-07-20 09:41:37

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

Dog-E

Glue diye bir plugin indirdim. Fakat sadece line´ı o hale getiriyor. Conform´u da araştırayım

2004-07-20 18:13:51

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

Dog-E

valla çözdüm conform´u. fakat conform space warp´tan yaptım compound objects´den değil. Tutorial user reference´de var. Conform yazın ve using space warp´a basın. Bayağı faydalı. Fakat conform yaptıktan sonra nasıl üzerinde değişiklikler yapabilirim bilmiyorum. Yani polygonlarda falan. Yardımcı olursanız sevinirim.

2004-07-20 20:25:33

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

iceman

Editpoly´e çevirip üzerinde değişiklik yapabilirsin.

2004-07-20 22:13:12

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

mengler

Bizimkide işmi???

Çözümü tek kelime ile söyleyip sonra olmadık yerde olmadık 30 cümle kuran bir adam olan menglerdan anca bu beklenirdi...

Evet...Çözüm conform olmakta editten kastının conform uygulandıktan sonra edit işlemi olarak algılamaktayım..... Conformu ne yapıp edip en son kullanmakta fayda var... Gerçi yapıları birleşik nesnelerin en son kullanılmadır... son halden sonra ancak içine girip icemanin dediği gibi poly sistemi ile uğraşılabilir...Bunun zorluğunu anlatarak bile anlatamayız... :)

Ancak sub obje çözümüde ses getirir ama sonucunda maxin ayvaaaaaalara geldiğinide çok gördüm.... Compound nesnelerde alt tarafta sub objeyi görebilme ve onu subtan seçip üzerinde daha önceki hali ile uğraşabilme özelliği mevcut.... Dikkat! tavsiye edilmez...

Yapılması gereken son işe birleşik nesneyi uygulamaktır.... Yada nesneyi yaptıktan sonra poly işlerine girmektir... Bilmem kaç yüz bilmem kaç noktada bu işlemler olabiliiidiğiiince uzun sonuçlar doğurmakta... 3D ci gençin yeter uleeen 3dye başlarım....ben milletvekili olacağım dediği görülmektedir....

2004-07-21 02:56:59

Re:Kıtaları kürenin üzerine yerleştirmek

Dog-E

Fakat ben conform space warp ile yaptım. Yani mesela bir box´ı bir küreye yerleştirdik. Küre ayrı box ayrı.
Object´i space warp´a bind´ladıktan sonra editable poly´e çevirince eski halinde edit yapılıyor. Fakat obje mesela box ise, conform yaptığım zaman tüm vertexleri küreye doğru yaklaştırdığı için plane gibi gözüküyor. Önceden editleme söz konusu değil.

2004-07-21 06:48:27