cam gösterimi

cam gösterimi

muro_bjk

arkadaslar bi bardak tasarladım fakat cam görüntüsünü tam saglayamadım yardımcı olursanız cok sevinirim...biliyorum cok fazla oldum:)

2007-03-07 00:01:50

Cvp

DreaMale

öf be murat öf [;)]

refractiona raytrace ata

ya da standart yerine architectural kaplayıp listeden glass clear´ı seç rengini aç [;)]

2007-03-05 12:38:33

kusura bakmaaa

muro_bjk

sevgilidreamale dedigini yaptım ama biturlü rengi acılmıyoki siyah cam halinde kalıyo http://www.tr3d.com/index.php?id=3dsmax>>kaplama>>refract bu adreste örnek var amaordaki saydamlıgı yakalayamıyorum :(

2007-03-05 13:54:55

Cvp

DreaMale

çünkü camın arkasında hiçbir şey yok
sen uzay boşluğunda saydam bir objeye bakarsan ne görürsün?
tabi ki siyah cam ;)

altına bi zemin
kenarlara da duvar yap
bi daha render [;)]

2007-03-05 13:56:22

kusura bakmaaa

muro_bjk

sevgilidreamale dedigini yaptım ama biturlü rengi acılmıyoki siyah cam halinde kalıyo http://www.tr3d.com/index.php?id=3dsmax>>kaplama>>refract bu adreste örnek var amaordaki saydamlıgı yakalayamıyorum :(

2007-03-05 14:23:34

Cvp

alptekin_fizik

Cam yapmak için şu yolu izleyebilirsin:

Standart materyali map kısmında [img]http://www.tr3d.com/dosyalar/95oa0exsi.jpg[/img]
resimdeki gibi fallof ve raytrace ata..

Daha sonra raytracede basic material kısmında tint kısmını aktif et..
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/9p27oIYg8.jpg[/img]

İşte tint değerinin yanındaki renk camın koyuluğu ve rengi. İstediğin kadar açabilirsin rengini. Render sırasında farkı görürsün..

Kolay gelsin...

2007-03-05 14:47:04

Cvp

yorgun_gozler

selam murat yakında ikimizide atacaklar burdan.....

2007-03-07 00:01:50