Object mutation queue (Particle Flow)

Object mutation queue (Particle Flow)

a.payza

Selam arkadaşlar,
Particle flow ile ilgili bir sorum olacak:

SuperSpray´de ve bazı parçacık sistemlerinde bulunan Particle spawn başlıgı altındaki Object mutation queue konusunda yardımınıza ihtiyacım var


Object mutation queue: Bildigim kadarıyla bu özellik nesnelerin belirli aralıklarla dönüşümünü saglıyor
Sahnemde SuperSpray oluşturdum ve instanced geometry aktifken Particle spawn´dan dönüşüm sırasıyla objelerimi Pick object buttonuna tıklayarak listeye ekledim ama istedigim sonucu elde edemedim



Object mutation queue´nin kullanımı ile ilgili sizlerden acil yardım bekliyorum :)

2007-02-25 15:54:25

Cvp

a.payza

arkadaşlar yardımınızı bekliyorum...

2007-02-23 02:39:49

Cvp

Çaylak

hmm dedigini tam anlaymaadim(benden aynaklanan bir sey) ama partikulun bir sure sonra baska bir nesneye donusmesini(ornegin atesten dumana gecis ya da duvara caarpan suyun dagiliminda kopuk cikmasi gibi) bunu particle age yontemi ile partikul flow da yeni bir node olusturup ona baglayarak yapabilirsin. Genelde parcacik carpip donusum istendiginde deflector kullandigindan deflector ile baglantisini saglaman lazim...yanlis anlamista olabilirim belkide basit bir grafikle gosterirsen daha iyi cevap verebilirim...(yorgunluk varda:))

2007-02-23 08:03:40

Cvp

a.payza

olsun yinede sağol yardımların için :) bu kadarı bile yeterli zaten ben deneyerek sorumun cevabını buldum ama şu bahsettigin yeni bir node olusturup ona baglayarak yapmak kulaga ilginç geliyor konuyu biraz daha açabilirmisin (bir örnek mesela)

2007-02-25 13:52:00

Cvp

DreamMaker

Bunu sorunu nasıl çözdün yazabilirmisin acaba bizde faydalanmış oluruz.Teşekkürler.İyi çalışmalar.

2007-02-25 15:54:25