bend ile bükülmüş bir cismi aşağı yukarı hareket ettirmek, küçülterek eğimini bozmadan başlangıç nok

bend ile bükülmüş bir cismi aşağı yukarı hareket ettirmek, küçülterek eğimini bozmadan başlangıç nok

Baran

Selamlar arkadaşlar uzun zamandır foruma uğrayamıyordum uğrayamadım gibi uzun zamandır da birşeyler yapamıyorum.Bilgisayarımın başına oturup bir fikir hakkında düşünüp çalışırken 3Dmaxte ufak bir noktada takıldım eğer yardım edersiniz çok sevinirim.Sorum şöyle bişey:

Bend ile bükülmüş bir silindiri bend modifiyesini bozmadan küçültmek ve başlangıç noktasına ulaştırmak.Kullandığım max sürümü 3Dmax 9

Elimde "Bend" ile bükülmüş bir silindirim var bu silindirin bend ile bükülen noktalarından kısaltılıp yine eski yerine dönen bir animasyon yazmak istiyorum ama hangi modifiye aracını kullanacağımı bilemedim.

Şekil itibarıyla şöyle bişey; hareket yönüde aşagıda görüldüğü gibi olacak.

[img]http://img263.imageshack.us/img263/8265/3dmaxfm9.jpg[/img]

Baran

2007-02-01 22:13:35

Cvp

roman

eğer yalnıs anlamdıysam..bir uc noktanın diğer uc noktasına gitmesini ve tekrar geri gelmesini mi istiyorsun acaba eğer durum böyleyse

bunu path deform ile yapablirsin...aynı eğriyi path ile ciz ve hacimlendir..
sonra path deformdaki değerleri değistirirsen bunu yakalarsın...ama dedğim gibi soruyu doğrumu anladım bilmiyorum

2007-02-01 09:31:19

Cvp

Avcı

Resimdeki nesne viewport´ta iken animasyonun son karesinde silindir yüksekliği ve bend Angle 0 olmalı. Bu tanımladığın animasyonu oluşturacaktır.

2007-02-01 22:13:35