max in objeleri hesap etmemesi için ne yapabilirim

max in objeleri hesap etmemesi için ne yapabilirim

baytmen

arkadaşlar kolay gelsin max ta objeler çoğaldıkça ve özellikle bolean uyguladıkça max yavaşlıyor max ın bu objeleri hesap etmemesi için ne yapabilirim.

2007-01-24 03:59:43

Cvp

dadaist

bunun sebebi polygon sayısının artmasıdır, maxe bunu hesap ettirmemenin yolu yoktur yalnız bu hesap ettirmelerde bazı optimizasyonlara gidip daha hafif bir sahneyle çalışabilirsin. bunun için;
- sahnende fazla polygon içeren objeleri gizleyebilirsin(seç>sağ klik>hide selections)
- sahnende fazla polygon içeren objeleri ya kutu olarak gösterebilirsin(seç>sağ kilk>properties>display as box)
- farklı layerlar kullanıp, çalışmadığın layerı kapayabilirsin (pencere layerı, ağaç layerı..)
- sahnende editable poly olmayan objeleri editable polye çevirerek poygon sayısnı yarıya indirebilirsin.
-optimize modifierını kullanarak, polygon sayısını azaltabilirsin
-farklı sahnelerde çalışıp sonra anasahnede çalışmanı birleştirebilirsin.
-bazı objeler yerine kaplama kullanabilirsin(korkuluk, perde...)
-kompozisyona etkisi olmayan objeleri silebilirsin.
-görünmeyen yüzeyleri silebilirsin
-gereksiz yüzeyleri birleştirebilirsin...

anlayacağın yapabilirsin edebilirsin;)

2007-01-24 03:59:43