10.000.000 polygonla yapılan bina - sayfa: 4

Cvp

bltaydemir

arkadaşım istersen vray in proxy özelliğini kullanabilirsin, bu özellik seninki gibi çok fazla obje yada detay içeren sahneler için hazırlanmış.
ama tabiki en iyisi sahneyi çizerken polygon sayısını optimize etmek, benim tavsiyem, fazladan kullandığı meshsmootları filan kaldırman ve gereksiz yere yüksek çözünürlükte kaplama kullanmaman

2007-01-11 11:33:21

Cvp

CY

dostum sen bu binanın pencerelerini boolen yöntemiyle açmışsın geliba .wireden o anlaşılıyo.farklı bi şekilde modelle çok rahat edersin.sonra ister perde koy ister kapı koy ister korkuluk bu kadar kasmaz.booleni kesinlikle pencere açmakta kullanma.

2007-01-11 11:48:20

Cvp

lordofbody

Birşey sorucam, diyelim ki bir kutu yaptım, segment sayısı çok fazla ve editable poly yaptım. Burdaki gereksiz edgeleri silmek için (seçip silmek yerine) , kendisi silen bir plugin var mı?

2007-01-11 14:26:38

Cvp

lordofbody

CY ben booleanı çok kullanıyorum, hemde aşırı derecede çok. Sanırım polygonda bu yüzden artıyor. Bu boolean bazen istemediğim sonuçlar veriyor, yani işlem sırasında. Preboolean şu an booleanı göre daha ii bir yöntem, ancak aşırıya kaçınca oda istenmiyen sonuçlar veriyor. Siz booleanı çok kullanıyormusunuz?

2007-01-11 14:28:19