objeyi quad mesh render

objeyi quad mesh render

ahmet

modelimi polygona cevirip smooth id lerini kapadığımda quad olarak gorunuyor viewportta ama triangle olarak render edior.
Bu yuzden render da istedim sonucu alamıorum. Nasıl çozeriz bu srunu?

2006-10-28 04:06:03

Cvp

kalimba

Smooth´suz çözebileceğini sanmıyorum. Mantık olarak quad olayı (bahsettiğiniz şey) sadece bütün noktalarını birleştirdiğinde arada kusursuz düz bir( levha gibi) düzlem oluşuyorsa o şekilde render edilebilir. Smooth´u tamemen iptal edersen arada bükülen triangle´ları görürsün.

Çözüm: Çok ufakta olsa smooth uygulamalısın. Polygon bölümündeki Autosmooth değerinin birimi derecedir (emin değilim!). Bütün polygonlarını seçip gruplarını aynı sayı yaptıktan sonra, 1 (°) birimlik smooth uygulaman üçgenleri yok edecektir büyük ihtimalle. Modelini göndermediğin için yorum yapmak güç. Autosmooth değeriyle oynayarak istediğin sonuca ulaşabileceğini düşünüyorum.

Kolay gelsin.

2006-10-27 22:13:22

Cvp

chrome_nickel

autosmooth kullanarak yapabilir.
nesnene smooth modifier´i ata
autosmooth özelliğini aktif hale getir
treshold değerini 0,0 yap.
istediğin olucaktır.

2006-10-28 04:06:03