bir bucuk milyon poligon
bir bucuk milyon poligon
Merhaba arkadaslar, Yakinda TV de yayinlanacak bir reklam filmi projesi uzerinde calisiyoruz ve render asamasindayiz soyle bir problem ile karsi karsiyayiz;
Lisansli Max 7.5 service pack 1 ve Mantel Ray 3.4 ile 11 PC kullanarak network render aliyoruz. Sahnede Bir bucuk milyon poligon var ve gereksiz hicbir poligon kullanmamak icin cok ozen gosterildi. Backburner ile render e basladigimizda 4 cpu lu makineler bile ilk kareyi 75 dakikada aliyor ve sonraki kareler 8 dakikada render ediliyor. Bu 75 dakika icerisinde backburner transfering vertices uyarisi veriyor. Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaslardan cevap bekliyorum kolay gelsin.
Cvp
Bu uyarı, nurms subdivision kullanınca olur, ilk render alırken bir süre beklersiniz ve sonraki renderler daha hızlı olur, nurms subdivision un etkisini (bilgisayarı kasmamak için) render ederken göstermesi seçeneği seçilirse, render sırasında belli bir süre bunun hesaplanması için geçer...
Cvp
1.5 milyon poligon çok fazla değil,bunun size sorun yaratmaması lazım...network render ile ilgili forumda çok konuşuldu,bu konuda tecrübeli arkadaşların yazdıkları işine yarar sanıyorum...