particle system
particle system
Merhabalar.. Particle sisteme yeni basladim sayilir, yaptigim herhangi bir particle event ine nasil kaplama yapabilirim? örnegin fiskiran su yada alev.. afterburn yada benzeri bir plug-in kullanmdan mesela material editorden yada environment efectsden bunu yapmanin imkani varmi..Tesekkurler
alt kıısma iyice bir göz at
alt kısımda particle ların tablolarına eklenebilecek bir difuse olduğunu hatırlıyorum simgesi siyah beyaz dört tane kare olcak santranç tahatası gibi
Cvp
Event kısmına material static, dynamic,frequency ´lerden duruma göre birisini yada istediklerini koyup assign material kısmına material editörde hazırlayacağın materialini atayabilirsin.
ayrıca kannex´in de dediği gibi mapping(siyah beyaz kareli olan)
de koyarak (maxin uvw map modifieri) event kısmında halledebilirsin
Cvp
Bu soylediginiz yontemlerle yapabildigimi saniorum, ama sonucun benim yaptigim gibi olup olmadigindan emin degilim. Olusturdugum particle eventine, particle view panelinden önce mapping ekledim ve sonrada material dynamic...Material editorde yaptigim materyali, Material dynamic operatorunun ilgili bolumune surukledim. Yapmam gereken baska bişi varmı birde afterburn kadar gercekci sonuclar alınamiyor sanirim, bunu render da particulların sekliyle oynayarak yapmak mümkün mü? örnegin oldukca kücük bounding box yada dier render sekilleriyle? cok tesekkurler