character studio sorunu

character studio sorunu

necostar

character studioda pysquie uyguladıktan sonra envolope olayına kadar hersey ayarlıyorum islem bitiyor.
karakteri diğer sahneye merge ettiğimde mesh dağılıyor bunun sebebi nedir acaba tesekkürler.

2006-08-07 21:16:17

Cvp

no_fear

merge yaparken meshi tek mi merge ediyorsun yoksa bone ile veya biped ile birlikte mi merge ediyorsun? eger sadece mesh´i merge ediyorsan boyle bir hata yapması normaldir.(bana göre)

2006-08-02 21:11:32

Cvp

necostar

beraber ediyorum..

2006-08-02 23:23:53

Cvp

roman

sanırım envolop ayarlarından kaynaklanıyor bazı verteksileri etkilenmiyor olabilir onları kontrol et istersn..(ayrıcada skin modiferi öneririrm)

2006-08-03 11:25:54

Cvp

necostar

yokmu bu problemi çözen karakter animasyoncuları.

2006-08-03 12:42:52

Cvp

necostar

sağol roman.modele motion capture uyguluyorum.
kendi sahnesinde sorunsuz ama diğer karakter olan sahneye
merge edince mesh dagılıyor cileden cıkardı bu proplem beni.

2006-08-03 12:48:22

Cvp

necostar

cevabını gene kendim buldum.

2006-08-04 11:45:20

Cvp

DreaMale

cvbı paylaştığın için tşkler!

2006-08-04 13:53:50

Cvp

emreşan

cevap şu. Tüm envelope ayarları´nda olduğu gibi karakter için biped proporsiyon bilgisi de ayrı dosyada save edilebiliyor. Bir karakteri başka sahneye aktarırken bip ve fig özelliklerini ayrı ayrı kaydettikten sonra objeyi çağırıp biped objesinin figür ve hareket içinde bip özelliklerini yükleyerek işin envelope hariç kızmını çözmüş oluyorsunuz. Envelope modifier içerisinde bulunan weight panelde ise weihgt bilgisi bulunan her vertex in özelliği bu modifier içerisinde saklanıyor. aynı modifier´ı başka bir obje üzerinde save edip çalıştırınca işe yaramıyor ama bu aynı model olduğunda her vertex numnarası birbiri ile tuttuğundan sorunsuz enveloping aynen aktarılmış oluyor.

2006-08-07 21:16:17