Default light ve metal kaplamadaki yansıma

Default light ve metal kaplamadaki yansıma

E53E

Yapacağım sahnede, modelimin çevresinde kamerayı döndüreceğim.
İlk başta ışıklandırma kullanmayıp default light la halletmeyi düşünmüştüm, ancak modelin çevresinde dönerken default light tek bi yerde kaldığı için sorun oluşuyor..

Onun yerine modelimin çevresine omniler koymayı denedim ancak modelin metal olan yerleri omniyi bembeyaz olarak yansıtıyor, default light da böyle bir sorun olmuyordu..

**Bu sorunu nasıl halledebilirim?Omnilerin yarattığı yansımayı ,kaplamayı değiştirmeden halledebilirmiyim?

**Kamerayı döndürürken default light ıda döndürmenin bi yolu varmı?


Teşekkürler

2006-07-20 20:06:19

Cvp

roman

koymus oldğun omnilerin sahnede hangi objeyi etkileyip etkilememesi
gerektiğine karar verebilirsin yani..omnilerden birirnin veya bir kacının
metal kaplamalı objeyi etkilmemesinin sağlayabilirsin...

söyleki;
omninin birini sec modifire ayarlarına gel orda exculude ( su anda max acık diil önümde o yüzden exculudeyi yalnıs yazmıs olabliirm) tıkla ve ordaki pencereden sağa ve sola olmak üzre ayrılmıs bölümler var..
burda istemis oldğun objeyi secerek ister etkilenmesini sağlarsın isterse etki dısı bırakbilirsin

2006-07-17 17:14:23

Cvp

E53E

teşekkürler ama omninin etkisinden çıkardığımda metal yerler karanlık olucak bu seferde ... zaten cismin büyük kısmı metal

2006-07-17 17:58:11

Cvp

ghostmeister

global illumination cozumlerine goz atmayı dene bence(eger bu calısmada aktif deilse) mentalray ın ki yerine vray kullan

2006-07-20 20:06:19