3ds formatında texture yok!!

3ds formatında texture yok!!

hello

maxda texture atadığım dosyayı 3ds ye çevirdiğimde modelin textureleri içinde olmuyor gri bi renk alıyor nası textureli bi sekilde 3ds ye çevirebilrim bilen varsa lütfen yardım

2006-07-14 19:27:09

Cvp

cagi

sanırım bole bı sey olmaz... cunku senın koydugun texture baska bılgısayarda yoksa ve ya farklı bı dosyadaysa yıne grı renk te gosterıcektır... ve max ı acarken bu texturelrın tanıtılmadıgını gosteren bı uyarı cıkıcaktır...

eger baska bılgısayarda calısmak ıstıyorsan ^^save archive^^ dıe bı komut olması lazım.. bunu kullan...

bu komut senın dosyanı save ledıgı gıbı o sahnede kullandıgın texture lerı de zıp. olarak aynı dosyanın ıcınde atıyor...


umarım yardımcı olabılmısımdır...

ıyı calısmalar

2006-07-14 09:31:17

Cvp

kazmamurat

texture isimleri de 8 karakterden fazla ise 3ds ilk 8 karakteri kabul etmekte, açtığında o isimde texture aramakta.

2006-07-14 09:44:56

Cvp

Derya Birinci

max 8 de save archive çalışmıyor sanırım bunun bi bug olduğu söyleniyor service pack 3 kurduğum halde çalıştıramadım yanlış biliyorsam düzeltin

2006-07-14 09:52:13

Cvp

emreşan

3ds formatı gelişmiş uvw mapping desteklememekle birlikte max dosyası ile aynı klasörde dokular olmadığı zaman sorun çıkarıyor. Özellikle gelişmiş IK canlandırmaları, kamera ve ışık kontrolleri gibi spesifik canlandırmaları başka bir programa aktarırken fbx formatını kullanmanızı tavsiye ederim.

2006-07-14 10:32:13

Cvp

hello

bu demek oluyorki arşiv komutunuda kullanamıyacağım hep 3ds formatındaki modellerim gri olacak

2006-07-14 12:16:08

Cvp

Çaylak

ben arsivi kullaniyorum hep,hicbir sorunda yasamadim simdiye kadar

2006-07-14 19:27:09