blueprint kullanırken görüntü bozuluyor.
blueprint kullanırken görüntü bozuluyor.
selam arkadaşlar
bluprint olarak aldığım resim max´te neredeyse görünmez karmakarışık bir hal alıyor. tabi ozamanda bu resmi referans alamıyorum.
blueprint kullanımı ile ilgili birçok derse baktım oradaki adımları izledim fakat bir çözüm bulamadım. Bilgisayar ile ilgili birşeymi yoksa yapmam gereken başka bir yöntem mi var.
teşekkür ederim
Cvp
nasıl bi karmaşıklıktan bahsettiğini tam anlayamadım ama ekran kartından ya da bp dosyasının çözünürlüğünden kaynaklanan bi sorun olabilir.
Cvp
customize -> preferences -> viewport -> configure driver -> altta 128 , 256 , 512 , 1024 gibi giden iki sıra buton olması lazım. her iki sıradan en büyük değerlileri seç. max´i kapat
yeniden açtığında bp´lerin düzelir. ama unutma. bu çok büyük bitmap´ler kullandığında ve çok fazla bitmap kullandığında sahneni zorlayacaktır.
Cvp
Başlat-Programlar-Autodesk-Autodesk 3ds Max 8-Change Graphics Mode, Böyle çalıştırdıktan sonra Direct3d´i seç(Eğer daha önce OpenGl´i seçtiysen, seçmediysen gerek yok)Blueprint´leri plane´lere kapla, bu şekilde çok bozuk gözükecektir.Material editörde, "Directx Manager" bölümünde "Dx Display of Standart Material" yazan yerin sol kısmındaki kutucuğu işaretle.Son olarak "Show Map in Viewport" seçeneğinide işaretlersen blueprintlerin düzeldiğini göreceksin.Aşağıda resimlerlede açıkladım.Kolay gelsin.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/1Goaz7679.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/N1m6I3X82.jpg[/img]
Cvp
@Rhapsody
senin tarif ettiğin şekilde bende denedim. Sahneye yeni attığım box un vertexleri ile oynarken. Max göçtü.
Kullandığım blueprintler.
3014x 690 (33.5 KB)
3014x 429 (59 KB)
Tarif ettiğin şekilde kullanırken, böyle bi sorunla karşılaşmışmıydın?
Cvp
arkadaşlar bana da insan blueprinti lazım ya ilgilenirmisiniz...saygılarr.
Cvp
http://www.the-blueprints.com/index.php?blueprints
Cvp
arkadaşlar ben başardım şu an gayet net blueprintlerim. teşekkür ediyorum yardımlarınız için
Cvp
arkadaşım çok teşşekkür ederim...saygılarr...