meshsmooth
meshsmooth
mirror ulanarak bir biri ile alakalı iki box yaptım ve trex kafasıoluşturdum ama meshsmooth kullandıktan sonra iki kutu arasınıda smooth luyor caresini bulamadım yardımlarınız için şimdiden teşekkürler[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/XZisKd72n.jpg[/img]
Cvp
bunun için mesh smooth kullanarak yapacaksan iki objeni yani boxlarının kesişim noktalarındaki vertexleri weld yapman gerekli(yüzeyin devam etmesi gerekir yoksa ayrı objeler olurlar ve sonuç bu olur)
bunun yanında yüzün sadece yarısını modelleyip symmetry modifierini kullanarak bu sorununu ortadan kaldıra bilirsin.mesh smooth modifierini kullandığında symetry ile yüzü miror yapar ve aradaki notaları kendisi kaynaştırır.
Cvp
ilave olarak öncelikle weld ediceğin vertexler arasındaki poly leri silmen gerektiğini de belirtmek gerek. ama symetry i kullanman daha yerinde olur arkadaşın dediği gibi.
Cvp
allah razı olsun sizden