3DS formatında export edince...

3DS formatında export edince...

eminnnn

Merhaba arkadaşlar;
Yaptığım modeli 3ds formatında export edip, tekrar import ettiğimde modelde birleşim yerleri çok belirgin oluyor. Ben mi bir yerde hata yapıyorum bilmiyorum. Bunun nedeni ne olabilir?
Saygılar...

2006-06-08 09:17:28

Cvp

reques

hangi yazılımdan import ediyorsun

2006-06-06 23:52:30

Cvp

eminnnn

Exportuda importuda maxte yapıyorum. Yani maxte export ettiğim modeli sonradan tekrar maxte import ettiğimde modelde birleşim yerleri çizgi halinde belirgin oluyor.

2006-06-07 12:02:09

Cvp

kazmamurat

3ds formatında uvw koordinatlarında kopukluk olan yerler dediğin gibi olabilir, aynı yere iki vertex atıyor 3ds. objenin tüm vertexlerini seçip en küçük değerde weld der isen düzelir.

2006-06-07 12:10:50

Cvp

eminnnn

Cevap için teşekkürler. Dediğini ben de yaptım fakat yine aynı sorun devam ediyor.

2006-06-07 12:13:22

Cvp

Hasan Karaaslan

bi ekran goruntusu gonderebilirmisin ?

2006-06-07 12:44:47

Cvp

kazmamurat

vertexleri weld işleminden sonra tüm yüzeyleri seçip smoothing group larını aynı yapmayı da dene istersen bi, o sebepten de öyle görünebilir.

2006-06-07 12:47:39

Cvp

eminnnn

Arkadaşlar belki benim yaptığım modelde sorun var diye düşünüyordum ama basit bir kutuyu bile export edip tekrar import ettiğimde de aynı sorun devam ediyor.
İşte ekran görüntüsü...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/VM5aBq3L7.jpg[/img]

2006-06-07 16:13:07

Cvp

3dmania

3ds formatında uvw koordinatlarında kopukluk olan yerler dediğin gibi olabilir, aynı yere iki vertex atıyor 3ds. objenin tüm vertexlerini seçip en küçük değerde weld der isen düzelir
kazmamurat ın dediği sorun var burada ...

2006-06-08 09:17:28