max´ta dwg uzantılı yansıtma problemi

max´ta dwg uzantılı yansıtma problemi

intarchserdar

sevgili 3d´ ciler sizleri bu problemimle rahatsız etmek istemiyordum ama belki bir bildiğiniz vardır.
Problemim şu:Max´a import ettiğim DWG(solidler)lere reflection_raytrace atadığım zaman ki bunlar kutular,düz yüzeyler sanki kendileri küreymiş gibi yansıtma efekti veriyorlar (deforme olmuş şekilde) ama max´ta çizdiğim yüzeylerde böyle bir sorun yok(uvw map atıyorum-ki gerek te yok işin aslı)
Ama autoCAD içinden 3dsout komutu ile gönderdiğimde yansıtmada problem olmuyor ama bu seferde yüzeylerde yani kimi üçgen meshlerde render aldıktan sonra bağımsız renk parlamaları oluyor(üçgen şeklinde.2side işaretli ve uvw map atanmış durumda.Bir bilginiz varmı?.teşekkürler.

2006-04-13 13:21:02

Cvp

hareket_tasarim

Merhaba,
Gormek gerekiyor problemli render ı , anlatımın yeterli değil çözüm bulmak için. Çünki , problem tam anlaşılamadı.

Ama ilk aklıma gelen , Legacy dwg olarak import ederek dene.
Olmazsa bakarız duruma.

İyi çalışmalar

2006-04-12 20:12:44

Cvp

chrome_nickel

3ds, obj, asc gibi formatlar temel formatlardır. 3d kütlelerin verileri içlerinde en temel yöntemle kaydedilirler. bu yüzden zaten içlerine spline yada nurbs gibi karmaşık modelleme tekniklerinde elde edilmiş kütleleri orjinal halleriyle barındıramazsınız. yani, autocad´den max´e geldiğinde nesneleriniz, max ortamında bu en basit nesnelerin tanımı sayılan editable mesh´e dönüşür. yani sorun her neyse, max içinde başınıza gelebilecek birşey. örnek resim yada yeterli açıklama olmadığı için ancak şu çözümü önerebilirim. 3d kütleyi max içine aldıktan sonra 3ds formatında export et. sonra tekrar import etmeyi dene

2006-04-12 22:35:07

Cvp

intarchserdar

Sevgili hareket tasarimi ve Sevgili Kadir İlkimen.Verdiğiniz yanıtlar için sağolun,sayenizde sorunumu çözdüm,renderlarımda bir problemim yok.Çizimimi max´te iken export ettim ve daha sonra tekrar import ettim sorun çözüldü.
Tekrar çok sağolun.kolay gelsin

2006-04-13 13:21:02