adamın bacağını boolean ile birleştirebilirmiyiz?

adamın bacağını boolean ile birleştirebilirmiyiz?

Azalin

Ben karakterin her yerini ayrı modelliyorum ve

Birinden karakterin bacağını boolean ile gerçekçi bir şekilde birleştirilebileceğini duydum bu doğru mu?
ANimsyonda sorun yaşatmazmı ?

2004-05-04 13:38:32

Re:adamın bacağını boolean ile birleştirebilirmiyiz?

drekon

Azalin boolean ile birleşir ama birleşme yerinde düzgün görünümlü olması için ince ayar yapamazsın. Aslında boolean değil Connect daha uygun öyle basit birleştirme için.

Eğer edit mesh veya Poly ile yaptıysan -ki boolean işlemini de bu tip objeyle yapacaksın.

*Bacak ve beden birbirine uygun mesafede iken karşılıklı bakan yüzey varsa sil. örneğin bacağın tepesi kapalı olmamalı

* Önce bedeni seç ve sağ taraftaki attach düğmesi ile bacağı ekle

*Nokta moduna geç, sağ taraftan target weld düğmeine basıp karşılıklı bakan noktaları birleştir.

*nokta sayısı eşit değilse sorun olacaktır. bendede veya bacakta yeni bir kesik oluşturmak veya iki noktayı birleştirmek durumu düzeltir.

2004-05-04 08:17:56

Re:adamın bacağını boolean ile birleştirebilirmiyiz?

kazmamurat

ben drekon un anlattığı yöntemle yapıyorum, sorunsuzdur..

2004-05-04 13:38:32