Bipedin bacaklarından nasıl kurtulurum?

Bipedin bacaklarından nasıl kurtulurum?

CG-Designer

Arkadaşlar belden aşağısı yılan gibi olan bir model için biped´in bacaklarını yoketmek istiyorum... Bunu nasıl yapabilirim?

Figure Mode >> Structure menüsünden kolları yoketmek mümkün ama bacakları bulamadım....

2006-03-03 17:35:13

Cvp

jeffreyy

bipedin tamamını seç sonra convert to poly de her parça ayrı ayrı editable poly olur. sen örneğin bacağı seç polygon modunda iken büyün poligonları seç ve delete e bas.

bir diğer sahnede biped seçili iken tools menüsünden snapshot yap mesh seçili olsun bipedi mesh e çevirir. daha sonra istersen bu parçaları bone olarak tanıtabilir ve ik ile çözebilirsin.

2006-03-02 21:43:49

Cvp

CG-Designer

Bone ve ik olayına çok yabancıyım acaba tek çare bu mu? Eğer öyleyse bone ve ik yı da öğrenicez mecburen...

Kolsuz biped olduğuna göre bacaksızı niye olmuyo ki? Belki scriptleri kurcalasak fln olmaz mı?

2006-03-03 02:20:48

Cvp

kurt

Bacakları yok etmek zorunda değilsin ki[G8]... Sen modelini istediğin şekilde yap ve sanki bibedin bacakları yokmuş gibi modele ortala ve giydir. Burada yapman gereken şey;
- bacakları görünmez yap
- skin veya pysigue hangisini kullandıysan bacakları iptal edeceksin. Bacaklar etkilemeyecek yani modelini...

2006-03-03 07:54:51

Cvp

CG-Designer

Evet arkadaşlar bipedin bacaklarını yok edemiyormuşuz...

Zaten max´ın help dosyasındaki sözlükte biped "iki bacaklı figür" olarak tanımlanmış :)

2006-03-03 15:40:47

Cvp

Problem

bacakları scale ile iyice küçültebilirsin, sonra kuyruk için scructure ile ayrı parçalar ekleyebilirsin.

2006-03-03 16:33:50

Cvp

CG-Designer

Ozan bende tam senin dediğini yapmıştım :)

Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.

2006-03-03 17:35:13