Cam materyali için öneri

Cam materyali için öneri

CG-Designer

Arkadaşlar bu materyaller konusunda çok eksiğim var. araba modelimin cam materyali için öneri istiyorum...

Önce kendi yaptığım cam materyalinden bahsedeyim:
çok fazla birşey yapamıyorum sadece standart materyalin "opacity" değerini düşürüyorum, maplerde "reflection" kısmına "ray-trace" koyuyorum, birazcık da glossiness ayarlarıyla oynuyorum o kadar. camın rengini bile fazla kurcalamadan gri olarak bırakıyorum.

Tabi cam hiçde cam gibi durmuyor, bikere camın üstüne bir cismin gölgesi düşünce sanki gölge hiç saydam olmayan bir zemine düşmüş gibi gözüküyor... Siz nasıl yapıyorsunuz? Benim anlattığım gibi kabaca anlatsanız yeter, ayarları ben hallederim. Teşekkürler...

2005-12-27 10:38:09

Cvp

roman

standart ıkonuna ray-trace malzeme ata değerlerle oyna

2005-12-26 19:12:55

Cvp

CG-Designer

Peki ben camı, örneğin düz bi plane gibi, 2 boyutlu yapıyorum. Bu doğru mu? kalınlık da vermek gerekir mi?

2005-12-26 20:52:22

Cvp

dahaka_so

evet kesinlikle camı plane yapmamalısın yabancı ve başarılı bir tutorial izlerken duymuştum camın kırılma indisini tam verebilmesi için yani gerçekçi görünüm için cam plane olmamalı demişti adam. dikkat et derim. cama shell modifieri uygulayıp tekrar dene istersen. iyi çalışmalar.

2005-12-27 00:11:08

Cvp

CG-Designer

teşekkürler arkadaşlar bu önerileri hemen uygulamaya koyacağım. Başka önerisi olan varsa, gerçekten çok ihtiyacım var...

2005-12-27 01:21:29

konu açılmışken

palyanço

camın üzerinde geniş ve yaygın bir ışık yansımasını nasıl elde ederiz. bir de bu yansımanın opacity olarak geçirgen olması için ne yapmalı?...

2005-12-27 10:38:09