import edilen obje üzerindeki hatalar

import edilen obje üzerindeki hatalar

no_fear

merhaba mesela *.3ds formatında bir dosyayı max´ a import ettiğimde objenin herhangi bir yeri veya tümü fosforlu yeşil oluyor.(renderde herşey normal)perspektif penceresindeki obje üzerindeki bu rengi kaldırmak için objeye renk veriyorum ama o uyuz fosforlu renk hala kalıyor.[x:)]zannedersem bu bir hata mesajı obje üzerindeki vertexlerin birbiri ile tam birleşmediğini belirtiyor.konu hakkında detaylı bilgiye sahip arkadaşlar cevap yazarsa memnun olurum.

2005-12-26 13:50:38

Cvp

drekon

bir resim iyi olurdu ama , edit mesh aracı ile "weld" yapınca gitmiyor mu ?

2005-12-26 09:35:08

Cvp

no_fear

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/490aq9HWk.jpg[/img]
drekon haklısın evet.
import ettiğim .3ds modeli komple seçip gurup yapıp daha sonra editable poly yapınca kenardaki yeşil renkler kayboluyor.
zannedersem Editable poly auto weld yapıyor.[:/]galiba
drekon teşekkür ederim.

2005-12-26 13:50:38