Cismin patlaması

Cismin patlaması

cx_146

Bu konu ile ilgili bi ders bumdum ama max 6 versiyonu degil galiba ayarlarını tam yapamadım.İçimde kaldıı ya nasil patladıgını göremezsem bugun uyuyamam heralde[S64] Bilen arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum.Şimdiden teşekkürler

2005-12-12 19:57:23

Cvp

gmax136

ımmm walla chip worksahop ekınde bısey vardı bıraz anlatıyım aklımda kalan : arkada bi plane var 3ds max ın2. cd sınde bir patlama var .avi olarak bunu o plane material yapıyoruz sonra da sphere yapıyoruz plane nın onune ona partıcul efectı yapıyoruz boyle bısry

2005-12-11 13:28:55

Cvp

roman

birincisi eğer cidden etkili bir patlama olacaksa parray kullanmalısın çünkü parcacıklar dağılırken belli bir geometriye göre daılmaz (yani parcacıklar üçgen den olusmaz) böylece etkili pir patlama yapabilirsin.

yani bir küre olustur, parray yi sahneye koy ve parray ile küre ilisklendir... ondan sonra da parray ayarlarına bak...sana yüzeysel anlattım cünkü su anda max yok ..makinada o yüzden genel anlattım yapamazsan tekrar anlatırm

2005-12-12 15:40:51

Cvp

Xc_146

Ayarlarını baya bi kariştirdim ve oldu sonunda ama patlayan kürenin patlamadan sonra kaybolması için ne yapmalıyım. Bide kürenin her yeri patlamiyor.Roman yardımın için teşekkürler. sayende bügünede kearlı başladık. [S5]

2005-12-12 16:13:48

Cvp

kalimba

trackview´dan (dopesheet editör) objenin üzerindeyken tracks aşağı açılır menüsünden, visible track atıyorsun. Visible özelliği timeline´a aktarılıyor. Sonra visible track kısmına keys>> add key yapıyorsun. iki tane key ekliyorsun. birisini yok olmasını istediğin kareye, diğerini 1 kere ilerisine. ilk karedekine 1 değerini ver(keyin sütünesağ tuşa basarak bu menüyü açabilirsin). diğer key´e 0 değerini ver. Böylece objen istediğin yere gelince yok olacak. PArray kendi başına bir obje olduğundan sahnede kalacak.

2005-12-12 16:33:13

Cvp

Xc_146

Valla bişeler oldu ama biraz daha uğraşirsam yapacam galiba.Saol mahmut

2005-12-12 19:57:23