meshtools polytools ve 3ds max hakkında

meshtools polytools ve 3ds max hakkında

defiant_crawler

Meshtools ve CS Polytools gibi macroscriptlerdeki tool ların Max´ te modellemeyi nasıl hızlandırdığını anlamadım. 3ds Max te kendi başıma oldukça yavaş ilerliyorum ve modelleme mantığını öğrenmem çok zamanımı alıyo , basit hadiseleri bile bazen anlayamıyorum

Meshtools 2.5´ta edge loop seçebiliyoduk falan ama bu özellik zaten 3DS Max 5 ten itibaren Max in kendisine eklenmedi mi (Ring ve Loop)? Başlıkta adı geçen macroscriptlerin diğer tool larının modelleme sürecini nasıl hızlandırıdğını ve ne için kullanıldıklarını anlamadım.

Ayrıca geçen gün bir Cinema 4D eğitim videosu izledim. Polygonal Modelleme için kendi içinde manyak güzel tool ları var. 3DS Max neden yeni sürümlerine güzel tool lar koymuyo diye merak ediyorum.

Herkese iyi Çalışmalar.

2005-12-02 05:24:38

Cvp

chrome_nickel

( edit mesh -> exture + cut + delete + create + weld ) select and move + select and rotate + select and scale

bu araçlarla herşey çizilebiliyor :)... ekstrası elbette ekstra kolaylık. önemli olan var olan araçlarla model çizebilmek.

bunun yanında max zaten dünyanın en güçlü poligon modelleme yazılımı. bu yüzden bilgisayar oyunu yapımında en çok tercih edilen modelleme ve animasyon yazılımı.

max´in güzel modelleme teknikleri için help dosyalarını karıştırabilirsiniz. bir çok yazılıma göre basit gibi görünse de var olan araçların kombinasyonları ile inanılmaz hızlı modelleme yapabilirsiniz.

2005-12-02 05:24:38