editable spline nın refine aracı hakkında

editable spline nın refine aracı hakkında

amonvala

slm

3 parmaklı bir el modellemeye çalışıyorum. bunun için circle lardan yolaçıkıp daha sonra bunları crossSection komutuyla birbirlerine bağlıyorum. avuç kısmı için ve herparmak için ayrı ayrı crossSection nesnesi kullandım.

sorun şurda parmakları avuc nesnesine bağlarken spline nın refine aracını kullanıyorum. sanırım bu aracı ii tanımıyorum ve bir türlü çözemedim. bütün bind fist vertexlerini bir noktada topluyor. daha sonra surface yaptığımda bazı yüzler kaplanmıyor veya ters kaplanıyor. yardım ederseniz çok sevinirim. bir türlü çıkamadım bu işin içinden [G12]

2005-11-29 19:00:48

Cvp

kalimba

refine aracı için [url]http://www.tr3d.com/index.php?f=2&oku=146&id=sozluk[/url]

Surface modeling için [url]http://www.tr3d.com/index.php?f=2&oku=123&id=sozluk[/url]

2005-11-29 12:53:21

Cvp

ERT

El çiziminde veya diğer vücut çizimlerinde edit poly daha kolay olur diye düşünüyorum.

2005-11-29 19:00:48