reactor-net render,chacarter rigging-morph

reactor-net render,chacarter rigging-morph

Çaylak

arkadaşlar net render kulalnıyorum ,merak ettim acaba reactor hesaplamalarında tüm bilgisayarların işlemcilerini kullanma şansım var mı? Yoksa sadece kullandığım makinaya mı mahkumum? Teşekkürler

Birde bir karakter yarattım bunu firgledim şimdi yüz mimiği istiyorum buna morph u eklediğimde tüm karakter için morph olacak bunu nasıl yapaiblirim acaba şöyle mi?

karakterin başını detach yapmalıyım sonra sadece kafaya moprh uygulamalıyım ama ozaman physiq ve başın vüctula hareketi nasıl olacak? Teşekkürler

2005-08-30 14:07:02

Cvp:reactor-net render,chacarter rigging-morph

Pulsar

Daha önce sorunun morph ile ilgili kısmı sorulmuştu. Siteden aratıp verdiğim yanıtı buldum.

Bedeni morph targetlerde ayırmıyoruz.Bütün bedeni kopyalayın sadece yüzünü değiştirin.
Asıl modele morph modifieri atamadan önce bir meshselect yapıp yüzün vertexlerini seçin ve subobjectten çıkmadan morph atın (böylece diğer yerlerini de morph yapmaya çalışmaz).morphtan sonra da bir meshselect atın bu sefer hiç bir vertex seçmeyin,subobjectten de çıkın bu seferki meshselectte, üzerine skin atın bitmiştir.
Halihazırda skin yaptık ama biz diyorsanız.Skinden sonra meshselect-morph-meshselect yapıp sonra tek tek skinin altına sürükleyin.

2005-08-30 11:30:03

Cvp:reactor-net render,chacarter rigging-morph

Çaylak

çok teşekkür ederim

2005-08-30 14:07:02