Vray indirect illumination (GI) sorunu...

Vray indirect illumination (GI) sorunu...

Onurs

Merhaba arkadaşlar... sadece gün ışığıyla yapamaya çalıştığım iç mekan çalışmamda sorunlar var yeterince global bir yansıma alamıyorum (mekan karanlık) ve patlamalar çok oluyor bilgili arkadaşlardan destek bekliyorum kolay gelsin. (sorun nerde sizce?)
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/3V4MAMCv0.jpg[/img]

2005-09-02 06:16:32

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

Hasan Karaaslan

sanirim biraz color maping ayarlari ile oynasan duzelir

2005-08-30 03:08:07

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

Onurs

eyvallah azrail denicem... thanks

2005-08-30 03:17:04

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

kalimba

Onurs;
Primary Bounces değerini gördüm, gözlerim yerinden fırladı [:F]
Secondary Bounces değerinde çok düşük. Bu değerler bence normal değil.

2005-08-30 03:39:48

Re:Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

Hasan Karaaslan

[quote=13904]
Primary Bounces değerini gördüm, gözlerim yerinden fırladı [:F]
[/quote]

hakikaten bende simdi gordum onu o biraz fazla degilmi (benim kullandigim vray daha eski versiyondu ilk bakista goremedim primary bouncesi )

2005-08-30 03:55:38

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

Onurs

ya işte böle şaşırtırım adamı [G14] bi de ne yapmam gerektiğini yazsaydınız sevinirdim... [G6]

2005-08-30 03:58:50

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

şevki

mrb onur,
bende yeni yeni öğreniyorum
bildigim kadarıyla yardımcı oluyum
bide kullandıgın ışıkları yazarsan daha iyi olur.
render süren biraz uzuyacak...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/BHPfm4G9r.jpg[/img]

2005-08-30 04:52:22

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

marvell

ya primary bounces i ben daha 2 bile yapmadım hep 1 de sabit kullanıyorum gayet te iyi sonuc alıyorum birde camlara vray ligth koyarsan daha iyi olur

2005-08-30 05:14:23

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

Snaap

Patlamaları önlemek için color mapping i Exponential yapmayı ortamı aydıntatmak içinse GI Sec. Bounce değerini arttırmayı dene.

2005-08-30 12:06:47

Cvp:Vray indirect illumination (GI) sorunu...

dunkelheit

Secondary bounces baya düşük.. Primary e bişi demiorum ztn [G1]

patlamalar için color mapping i exponential olarak kullanman sorununu giderebilir..

2005-08-30 12:14:04