edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

defiant_crawler

Arkadaslar 3DS Max´te bir Box yarattığımda ve Viewport´dan Edged Faces´i seçtiğimde her polygon bir çizgiyle ortadan ikiye , yani iki adet face´e ayrılmış görünüyo. Ortadaki bu çapraz çizginin olmasını istemiyorum. Yarım saattir bakıyorum bulamadım. Yardım ederseniz sevinirim. Herkese iyi çalışmalar

2005-08-28 16:14:00

Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

WhiteCrow

grafik mode direct3d kullanınca bu çizgi cıkıyor opengl de cıkmıyor fakat direct3d kullanırken maxın içinde o çizgiyi iptal etmenın yolu varmı bilemiyorum

2005-08-18 16:32:43

Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

chrome_nickel

menu -> customize -> preferences -> viewport

configure driver seçeneğini seç.

use triangle strips kutusundaki işareti kaldır.

2005-08-19 11:07:28

Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

WhiteCrow

Benimde ögrendigim iyi oldu :)

2005-08-20 15:26:22

Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

mokambo

bende ogrendim saolun.. :))))))))))))

2005-08-21 20:10:36

Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

chrome_nickel

bişi diil;

eğer ekran kartınızın bilgilerinde seçtiğiniz direct 3d sürümüne tam destek verilmiyorsa opengl´yi seçmenizi tavsiye ederim. :) max arayüzü daha rahat çalışır. ayrıca aynı yerden texture ayarları yapabilirsiniz. eğer max arkaplanına resim atıp zoom yaptığınızda çok kasıyorsa burdan daha düşük texture size´lar seçip daha rahat çalışmasını sağlayabilirsiniz.

2005-08-21 21:17:40

Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi

defiant_crawler

Çok saol! Uzun zamandır bakmıyodum ben açtığım konuya. WhiteCrow´un cevabı üzerine umudu kesmiştim : )

2005-08-28 16:14:00