rotate sorunu (çözüldü)

rotate sorunu (çözüldü)

anarsheest

arkadaşlar rotate sorunuyla ilgili daha önce de yazmıştım ama bi sonuç alamamıştım.ayrıca sadece z de rotate edemiyordum. şimdiyse ne elle çevirebiliyorum ne de koordinat kutusundan.hiçbişey yapamaz oldum.yardım lütfen...

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/IBhiiR4zJ.jpg[/img]

2005-08-17 19:59:15

Cvp:rotate sorunu

anarsheest

arkadaşlar rotate sorununu çözdüm.kısaca anlatıyorum.aşağıdaki yolu izlerseniz sorun çözülüyo.denedim test ettim başarılı.yalnız make default u atlamayın.max e reset atsanız dahi çalışıyo.

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/SfI34uDMy.gif[/img]

2005-08-17 18:18:33

Cvp:rotate sorunu (çözüldü)

Pulsar

Rotation normalde euler xyz de durur. Senin çömzüm bir tuhaf olmuş. Yani normalde olması gerektiği gibi değil.

2005-08-17 18:35:41

Re:Cvp:rotate sorunu (çözüldü)

anarsheest

[quote=13688]Rotation normalde euler xyz de durur. Senin çömzüm bir tuhaf olmuş. Yani normalde olması gerektiği gibi değil.[/quote]

doğru söylüyor olabilirsin.ben de zaten kesin çözüm olduğunu düşünmüyorum. ama resetleyip, yeniden açıp herşekilde denedim ve bi sorun yok gibi.bence yukrıdaki "make default" opsiyonunan dolayı "artık" bu ayarlarla iş görüyor gizmo ve dikkat edersen sayısal hiçbi değişiklik yapılmadan make default olduğu için geçerli oluyor. gene de farklı veya asıl yöntem ne ise öğrenmek isterim.

2005-08-17 19:16:42

Cvp:rotate sorunu (çözüldü)

Pulsar

Sen mocap ile mouse tan bilginin alınıp rotate e verilmesini sağlamışsın, tama doğru ama normalde rotate dediğim gbii mocap ta değil euler xyz de durur. Ama galiba sende çalışmıyor euler deyken dimi?

2005-08-17 19:46:13

Cvp:rotate sorunu (çözüldü)

anarsheest

evet maalesef çalışmıyor. ama bu haliyle de işimi görür diye düşünüyorum.bi de zaten şu aralar max garip davranmaya başladı. 6 kullanıyorum yakında 8 e yükselticem o yüzden pek de önemsemiyorum ama ilerde de başıma gelirse bi yöntemi olmalı diye düşünüyorum.

2005-08-17 19:59:15