water

water

hworang

arkadaşlar 3dsmax 7 de water reacrtorunun nasıl çalıştığını biliyormusunuz. uğraştım ama bi bulamadım...

2005-07-31 14:36:52

Cvp:water

Snaap

Basit olarak şöyle. Bir tane kare biçimli Reactor Water oluştur. Subdivisions kısmını yüksek tut. (70x70 gibi) Sonra suyun üzerinde simule olması için gemi niyetine bir tane ufak sayılabilecek box oluştur. Water in modifier kısmından depth i aktif hale getir. Derinliği(depth) yüksek tut.(Kutudan daha yüksek olsun). Daha sonra kutunun izleyeceği yol olarak water space warp ının üzerinde eğrili bir path oluştur.Sonra gemiyi seç . Motion paneline git. Assign controller kısmından Position:position a ardından üst solundaki ufak kareye(Assign controller) tıkla.Çıkan menuden Path constraint i seç. Add Path de ve oluşturduğun spline a tıkla.Follow ve Bank kısımlarını aktif et. Sonra gemiyi seç. Rigid Body Collection oluştur. Tekrar gemiyi seç.Reactor/Open Property Editor e gir.Unyielding i aktif et. Yine Reactor menusunden Create Animation a tıkla. Daha sonra oluşturduğun water boyutunda bir plane oluştur.Aynı koordinatlara getir fakat biraz yükseğe kaldır. Subdiv. 70x70 yap. Üstteki menuden Bind to Space Warp ı seç. İlk önce plane e tıkla basılı tut water space warp ının üzerine bırak. Space warp yanıp sönerse herşey yolundadır. Plane i seç. Modify e git. Reactor Water WSM den Scale strenght i yükselt.(Mesela 3) Play de. Seyret. Render et. Daha iyi bir sonuç için Plane e meshsmooth ve su material i at.

2005-07-31 11:52:45

Cvp:water

Snaap

Ulan bu yazdıklarımdan da bi tutorial çıkarmıydı acaba ?

2005-07-31 14:36:52