Connect ve bolean uygulanmış objeleri hesap etmemesi

Connect ve bolean uygulanmış objeleri hesap etmemesi

baytmen

selam arkadaşlar ben max ta10 adet objem var bu objelere connect bolean uyguladım ve edit mesh ten vertex kullanarak objeler üzerinde bir takım değişiklikler yaptım,forumda daha öncede ram yetmiyor diye şüphelndiğimi yazmıştım acaba max bu objelere uygulanan değişiklikleri hesbetmemesi için ne yapılabilir şimdiden tşk.

2005-07-31 19:59:08

Cvp:Connect ve bolean uygulanmış objeleri hesap etmemesi

kalimba

Editmesh yaptığına göre boolean ile direkt olarak elde edemediğin bir şekil olduğu anlaşılıyor. Editmesh uyguladıktan sonra geriye dönük olarak boolean işlemine müdahele etmene gerek yoksa (ki önerilmez); Collapse All ile editablemesh (yada editablepoly) ´e dönüştürmen hesaplamayı engelleyecektir.

Connect işleminde, objeleri birine bağladığında her bir bileşeni(operand) ayrı ayrı hareket ettirdiğinde (dödürdüğünde veya scale ettiğinde), aradaki yüzeylerin dinamik olarak değiştiğini görürsün. Eğer bileşenlerin yeri değişmeyecekse ve aradaki yüzeyle ilgili işlem yapmayacaksan, bununda editablemesh (yada editable poly) yapılması uygun olacaktır.

2005-07-30 04:50:24

Cvp:Connect ve bolean uygulanmış objeleri hesap etmemesi

exclusive

Npower´ın power boolean pluginini öneririm daha az polygon üreterek aynı sonucu elde ettiği için boolean uygulanmış objeler makinayı daha az kasıyor.

2005-07-31 19:55:10

Cvp:Connect ve bolean uygulanmış objeleri hesap etmemesi

exclusive

Gerçi senin objeler hazır bu saatten sonra baştan başlamak olmaz. eğer objeler üzerinde başka değişiklik yapmayacaksan objelerini collapse et böylece ram bihayli rahatlar

2005-07-31 19:59:08