NESNELERİN IŞIK YAYMASI

NESNELERİN IŞIK YAYMASI

micron

modellediğim nesnenin aynı zamanda çevresine ışık yaymasını nasıl yapabilirim

2005-08-01 13:05:16

Cvp:NESNELERİN IŞIK YAYMASI

chrome_nickel

brazil için herhangi bir material´i brazil utility material´e çevirip GI alma ve üretme özelliklerinden nesnenin ışık yaymasını sağlayabilirsin..

2005-07-28 06:57:04

Cvp:NESNELERİN IŞIK YAYMASI

Problem

Cisme atadığın materialin self-İllumination değerleri ile oynayıp biraz da volume light veya video post efektleri ile bunu halledebilirsin , materialler ile ilgili tutoriallerin çoğunda bu konu ile ilgili çözümler bulabilirsin internette.

2005-07-28 08:49:21

Cvp:NESNELERİN IŞIK YAYMASI

Snaap

Radiosity ile de yapılabilir. Sitede bununla ilgili bir ders te vardı. Kısaca şöyle: M.E de boş bir slota Advanced Lighting Override Material i at. Luminance Scale değerini 1000 - 2000 gibi birşey yap. Altta göreceğin base material kısmına girip Self İllumination a istediğin rengi ayarla. Radiosity e git. Rendering Parameters ten Regather İndirect Illumination u aktif et.Start a basarak hesaplat.

2005-07-28 15:36:42

Cvp:NESNELERİN IŞIK YAYMASI

PikseLFx

[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=3dsmax%3E%3Erender%3E%3Eadvanced[/url]

2005-07-28 16:55:09

Cvp:NESNELERİN IŞIK YAYMASI

micron

denemek için sabırsızlanıyorum hepinize teşekkür ederim arkadaşlar

2005-07-30 14:11:19

saolun

micron

bilgiler için teşekkürler başardım tam olarak istediğim buydu çok saolun başarılar dilerim büyüksünüz

2005-07-31 09:18:18

Cvp:NESNELERİN IŞIK YAYMASI

neslihan

bir de photoshopu unutmamak lazım..)

2005-07-31 10:59:47

.

micron

photoshopla halledilebilinecek birşey varsa lütfen yazarmısın

2005-08-01 13:05:16