animasyonda bir problem..

animasyonda bir problem..

roman

merabalar... arkada?lar ben path deform ile yeni tan??t?m ve cok ho?uma gitti dorusu güzel bir iki ?ey yapt?m bal?k falan yüzdürdüm.:)) ama i? harhangi bir kat? cismin animasyonuna gelince path deform yaln?? bir tarz oluyr. çünkü line üzerndeki e?rilerde yol al?rken objenin deforme olmas?n? istemiyorum..(örn. araban?n ini?li ve ç?k?sl? virajl? yoldan gitmesi gibi..) sonucta araça sa?a sola veya yukar? a?a??ya giderken deforme olmamas? gerek....
bu konuda yard?mc? olursan?z sevinirm...

2005-07-13 14:29:32

Cvp:animasyonda bir problem..

kalimba

[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=forumara&f=1&p=9&genis=1&ara=motion[/url]


kalimba >>>>>>>> Cvp:Spline Motion
silindir;
Deforme olacaksa: Path deform (deformasyon 1-2 yoldan yapılabilir)

olmayacaksa : slindiri seçip, motion>asigncoltroller position bölümüne Path Constranint atayıp Add path ile spline´ı seçeceksin. Bu bölümdeki ayarlarda çok işe yarıyor.

2005-07-13 10:34:24

Re:Cvp:animasyonda bir problem..

roman

[quote=12379]daha dün animation´daki kare sayısının nasıl artırılacag?ını soran sen deg?ilmiydin....

bugün yüzen balık yaptım diyorsun....is¸in gerçeg?i bunu aklım almadı...[/quote]

evt benim ...cidden yapt??m baz? animasyonlar va bunlar basit animasyonlar auto keyi ile yap?labilcek kadar olanlard? ve 100 framden fazlas?n?n nas?l artt?rlac?n? bilmiyordum....dün aksam da patdeform ile tan?st?m ve örnek bir uyglumadan sonra kendi modelldi?im bir bal??a hareket vermek istedm..olaybu yani..
(not: ben ayr?ca 2 d animatörüm yani alt yap? mevcut k?sa zamanda baz? seyleri çözmem mükün tabi coook cal?sp maxte sabahlamak sart?yla cevaplar?n icinde te?ekkür ederm:)

2005-07-13 14:28:03

Cvp:animasyonda bir problem..

roman

kalimba sanada çok te?ekkürler

2005-07-13 14:29:32