blueprint

blueprint

Lykin

öncelikle selamlar
bu benim ilk msj ım
ben 3ds max de blueprint öğrenmek istiyorum
nette aradım ama anlayabileceğim bi tutorial bulamadım
bana bunu anlatabilecek olan var mı?
bi de setup ını yapıyorum ama pemcerelerde textureleri görünmüyo onu nasıl halledebilirim?
ilgilenirseniz çok sevinirim

2005-06-28 08:58:17

Cvp:blueprint

Lykin

referans çizimlerini yaptım ama renderlamadan görünmüyo onu demek istedim
ben de zaten o çizim olayını yapamadım

2005-06-23 23:18:36

Cvp:blueprint

Lykin

o kadar yeni sayılmam 7-8 aydır uğraşıyorum
okuldan yeni zaman buldum da şimdi iyce kurcalamak istiyorum
bu tekniği öğrenmek istiyorum
aslında bi kitap almayı düşünüyorum burda vardı eğer duruyosa onu alıcam

2005-06-24 09:26:33

Cvp:blueprint

Lykin

ya texture renderlamadan görümmüyo onu nasıl düzelticem

2005-06-24 10:44:14

Cvp:blueprint

Hasan Karaaslan

eger perspective de de gorunmuyorsa oncelikle material editordeki show map in viewport isimli kucuk kutucuga bas , daha sonra daha sonra kaplamalarin diger viewport´lardada gorunebilmesi icin viewport ismine sag tikla ve smoot+highlights i sec eger yaptigin modellerin edgelerininde gorunmesini istersen edged faces´i sec

kolay gelsin

2005-06-24 10:48:04

Cvp:blueprint

Lykin

hepsini denedim hala görünmüyo

2005-06-24 11:28:54

Cvp:blueprint

Lykin

yani referans çizgileri görünmüyo sadece renderliyince görünüyo

2005-06-24 15:46:32

Cvp:blueprint

Hasan Karaaslan

gorunmuyordan kastin hicmi gorunmuyor yoksa kalitesimi dusuk? cunki soyledigim sekilde yaptiktan sonra hic gorunmemesi enteresan..

2005-06-24 15:54:04

Cvp:blueprint

Lykin

hiç görünmüyo
ya bunun ayarı felan mı var da ben yapmadım
walla şimdi sıyırıcam hee[:(][G7]

2005-06-24 16:06:42

Cvp:blueprint

kilic_reis

Dostum senin referanslar wiewportta mı gözükmüyor yoksa renderda mı?Eğer wiewportta ise Wiew menüsünden Activate All maps e onay imi koy. öyle dene olması lazım.bende de olmuştu.Çok uğraştım ama buldum.Şayet renderda gözükmüyorsa texture tam oturmamıştır.veya 2-sided değildir.2-sided yapmak için material editordan 2-sided ı işaretle.çok düşük bir ihtimalide geçmeden söyleyeyim:çok düşük ihtimal ama referansı kapladığın objeye uvw modifier at.ayarları:planar,fit. inşallah sorununu çözer.Kolay gelsin...

2005-06-27 21:15:49