Bir çember biçiminde hizalama

Bir çember biçiminde hizalama

Zero

Merhabalar.Max´te Bir modeli veya bir parçasını modelledikten sonra onu bir çemberin çevresine nasıl hizalayabilirim.Örneğin bir pervanenin kanadını düşünün bir kanadı modelleyip geri kalanları nasıl hizalandırabilirim.

2005-06-13 10:44:39

Re:Bir çember biçiminde hizalama

kalimba

Pervanenin pivot noktasını çemberin merkezine getir. Array (tool menüsünde olmalı) ile toplam dönme açısını 360° yap (Sağtarafına rotate kısmına. Normalde burası aktif değildir). Kopya sayısını istediğin sayıda gir. Array aracı 360° içerisinde, eşit aralıkta, istediğin kadar objeyi, pivot noktasına göre kopyayacaktır.

Kolay gelsin.

2005-06-13 10:23:44

Re:Bir çember biçiminde hizalama

Zero

Anladım Teşekkürler hocam...

2005-06-13 10:44:38