parlama

parlama

şevki

mrb arkadaşlar,

alttaki render da parlama olan yeri gösterdim. binada ufak tefek bağzı yerlerde böyle parlamalar var neden kaynaklandıgını bulamadım dolayısıyla önleyemiyorum.

Bide binada eğilme oluyor sanırım kullandıgım kameranın lensinden kaynaklanıyor, bunu önlemenin yolu varmı?

render: VRay
ışık: target direct ( VrayShadow )

yardımlarınızı ve daha gerçekçi render alabilmem için tavsiyelerinizi bekliyorum.

iyi çalışmalar...
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/K6OHf4M7B.jpg[/img]

2005-05-31 23:17:02

Re:parlama

ozzy2

KAMERALARIN GÖRÜS ACISI GENISLEDİKÇE YANI ODAK UZAKLIGI AZALDIKCA( 28MM 24MM 20MM ....)KAMERANIN OBJELERI DEFORME ETME OZELLIGI ARTAR.BUNU ONLEMEK ICIN 35 MM-55 MM KAMERALARI KULLANMAYI DENE.PARLAMA KONUSUNDA MALZEME AYARLARINDAN GLOSINNES VE SPECULAR AYARLARINI DEGISTIREBILRSIN.KOLAY GELSIN.

2005-05-29 20:20:49

Re:parlama

şevki

çok teşekkür ederim,
Sorunlarımın bir çoğu halloldu, deformasyon yine çok azda olsa oluyor ondan dolayı kamera kulanmadan render alıyorum, görüntü kalitesi açısından bi fark olmuyor.

daha gerçekçi bi guruntu için daha çok çalışmam gerekli sanırım[:D]


İyi çalışmalar...

2005-05-30 13:33:38

Re:parlama

Stoix

kamerasız aldığında renderı bina dahada yamulabilir ,perspektif algının tam tesi biçimde yani yakına doğru küçülebilir. ona dikkat etmelisiniz...

2005-05-30 16:03:47

Re:parlama

şevki

eyvallah sağolasın, sen söyleyince fark ettim bende,
ozzy2 , dediği gibi 35 MM-55 MM KAMERALARI kullanmak gerekiyor bende zaten genelde 35mm yi kullanıyordum, sanırım kütlenin büyük olması kamera lensini de büyültmek gerekiyor.
artık deneyerek en doğru sonuca ulaşıcaz.

İyi çalışmalar...

2005-05-31 23:17:02