unvermelih son galeri mesajları

    çok teşekkürler. volume

    unvermelihMelih Ünver

    çok teşekkürler.

    volume kullandım fakat süreyi etkileyen şey volume olup olmaması değil. yüksek standartlarda ışık ve gölge detayı almak adına çok uzun süre özel render setup ayarları denedim. çok sayıda test yaptım. hatta bu ayarlar interface de yer almayan ayarlar. eğer ışık ve gölge konusunda hassassanız bu süreleri beklemek gerekiyor. bence beklenebilir bir süre. sonuçta bitince içinde gezip dolaşıyorsunuz.

    2016-04-26 20:04:45

    UE4 Real-Time Interior

    unvermelihMelih Ünver

    Unreal Engine 4 kullanarak ticari amaçlı ürettiğim uygulamadan bazı görüntüler paylaşmak istedim. Oculus Rift ile içinde gezilebiliyor. Amaç UE4 ile olabildiğince gerçekçi görüntü elde edebilmekti. Daha çok zaman harcanarak daha iyi sonuçlar da alınabilir.

    Video: https://youtu.be/4DdGJoVq7ow

    Işık ve gölge (lightmap) hesaplamaları, 16 fiziksel çekirdekli bir işlemci ile yaklaşık 1 buçuk gün kadar sürdü.

    2016-04-25 15:00:52