sihirbazzz son galeri mesajları

    Organik dokularda bence zbrush

    Organik dokularda bence zbrush ı denersen daha kaliteli sonuçlar alabilirsin.Alpha map ler çok pratik ama gene de beğendim elinize sağlık

    2015-09-13 19:21:31

    tşkler emre beğenmene sevindim

    tşkler emre beğenmene sevindim

    2015-09-10 22:49:30

    Kıymetli değerlendirmeniz için


    Kıymetli değerlendirmeniz için teşekkür ederim.Tüm sahne unwrap edildiğinden sonradan farkettiğim bir kaç ayrıntıdan biridir belirttiğiniz.Haklısınız.Araca gösterdiğim özeni diğer detaylara da göstermeliydim.

    2015-08-31 20:40:39

    çok teşekkürler kemal bey

    çok teşekkürler kemal bey beğenmenize sevindim.

    2015-08-31 10:38:03

    Beast

    Sahnede bir kaç hazır model dışında herşey modellenmiştir.Aracın içinde tüm detaylar modellendi ancak sadece bu render yaklaşık 12 saat sürdü o yüzden zaman buldukça farklı açılardan render almaya çalışacağım.Umarım beğenirsiniz.Araç lazım olursa paylaşabilirim:)

    2015-08-31 02:14:02

    Aynı düşünceyle farklı birşey

    Aynı düşünceyle farklı birşey koymak istedim.Beğenmenize sevidim.Teşekkürler.

    2015-06-28 20:00:33

    T-Rex

    Çalışmayı zbrushta yaklaşık bir haftada modelledim ve 3ds max vray ile render aldım.Render yaklaşık 6 saat sürdü.Detaylara önem vermeye çalıştığım bir çalışma oldu.Umarım beğenirsiniz arkadaşlar.Modele ya da sahneye ihtiyacı olan olursa seve seve gönderirim.

    2015-06-25 10:10:30

    Elinize sağlık çok güzel

    Elinize sağlık çok güzel olmuş

    2015-06-21 22:12:03

    Oto-Portre

    Boş zamanlarımda çalıştığım yaklaşık 2 hafta süren bir çalışma oldu.Resimdeki kişi benim.Birkaç küçük detay haricinde oldukça benzedi.Zbrushta modellenip 3ds max te render aldım.Umarım beğenirsiniz.

    2015-05-21 11:40:18

    Simsiyah

    Çalışma bir müşterime hazırladığım yaklaşık bir hafta süren klasik ağırlıklı bir çizimdir.Hd render olan yaklaşık 14 saat sürmüştür.Diğerleri 6 şar saat.Çalışmada yaklaşık 25 milyon poligon bulunmakta.Bir kaç hazır model haricinde orjinaline birebir bağlı kalınarak 1 hafta da modellenmiştir.Umarım beğenirsiniz.

    2015-05-01 13:43:33

    Let`s Not be Human Anymore

    Çalışma 1 haftadan biraz az sürdü.Aslında tüm vücudunu modelliyorum ama şu ana kadar olanı sizinle paylaşmak istedim.Önce eskiz olarak kağıda döküp ardından hiçbir yere bağlı kalmadan modelledim.Belki spawn tortured souls etkisinde serisinin kalmış olabilirim.:)Zbrushta karakteri modelleyip 3ds max silahlarını yaptım.Polypaint uyguladım.
    Tamamı bittiğinde paylaşacağım.Umarım beğenirsiniz.

    2015-04-26 16:40:47

    Elinize Sağlık şık ve

    Elinize Sağlık şık ve temiz olmuş

    2013-12-27 11:36:12

    haklısın ustad ancak rayfire

    haklısın ustad ancak rayfire wood splinter eklentisi bana çok güzel görünmedi fantastik bir çalışma olduğu için eritmek daha güzel görünür diye düşündüm.

    2013-11-07 20:28:43

    Tesekkur ederim bulent degerlndirmen

    Tesekkur ederim bulent degerlndirmen icin

    2013-10-31 13:58:14

    Tesekkur ederim sonmez

    Tesekkur ederim sonmez

    2013-10-31 12:26:38

    sanirim kazma ve tavandaki

    sanirim kazma ve tavandaki ahsap kismin eskitilmesinden bahsediyorsun haklisin ancak yapamamaktan degilde fazla uzun surdu devam edemedim tesekkur ederim

    2013-10-30 23:43:50

    Seni Kalbime Gömdüm

    Vakit geçirmek için yaptığım fantastik bir çalışma oldu.Yaklaşık 1 hafta sürdü.Sahnede görünen modellerin tamamı modellenmiştir.Sadece bir iki küçük aksesuar hazırdır.Sandalyelerin kumaşları marvelous designer ile,mezartaşı,duvarlar ve mobilyalardaki erimeler zbrush ile,cam kırıkları rayfire,toprak particle flow ve sarmaşıklar ivy generator ile yapıldı.Zemin için floor generator kullandım.2 farklı renkte render koyuyorum.Daha detaylı render alınca ekleyeceğim.Tam olarak istediğimi veremedim ama umarım beğenirsiniz.

    2013-10-30 18:57:08

    photoshop diffuse map olabilir

    photoshop diffuse map olabilir ancak kırışıklardan bahsediyorsak eğer displacement map e ihtiyacın var photoshopta onu da yapabilirsin ancak ne kadar zbrush displacement map kadar iyi olur pek bilemiyorum.Denemedim

    2013-09-24 17:34:55

    Nacizane önerim;modeli çizdikten sonra

    Nacizane önerim;modeli çizdikten sonra unwrap edip zbrush göndermek.Sonrasında modeldeki tüm kıvrımları oluşturup displacement map alman ve 3ds max te deformasyonu sağlayarak kırışıkları elde etmen.Bu en iyi yöntem olacaktır.

    2013-09-24 15:36:42

    Anatomisi bence oldukça başarılı

    Anatomisi bence oldukça başarılı elinize sağlık

    2013-07-04 10:36:47

    Renleri çok beğendim.Eline sağlık.

    Renleri çok beğendim.Eline sağlık.

    2013-02-23 09:44:44

    Texturelar hos olmus eline

    Texturelar hos olmus eline saglik

    2012-03-03 23:47:32

    Ustad kisaca size renk

    Ustad kisaca size renk muhendisi diyebiliriz sanirm elinize saglik

    2012-03-03 23:44:22

    Alternatif gerceklik tadinda olmus

    Alternatif gerceklik tadinda olmus begendim eline saglik

    2012-03-03 23:43:22