Schaten son galeri mesajları

    Lothrand the Righteouss

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Uzun zamandır boş vakitlerimde uğraştığım çalışmam. World of Warcraft fan art. Human paladin. 3D Studio Max, Zbrush ve substance painter kullandım. Render V_ray ile alındı.
    https://www.artstation.com/artwork/4846Pq

    2021-05-22 00:22:56

    Sword of Cthulhu

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Artstation da gördüğüm bir conceptden esinlenerek high poly olarak modelledim. Kaplamaları Substance Painter da yaptım. Renderı da V_ray kullanarak aldım.

    2018-02-28 14:22:35

    Tebrikler

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Çok emek verilmiş, İlginç bir çalışma. gayet de başarılı. Elleriniz sağlık.

    2016-06-02 14:45:49

    Teşekkürler

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Çok teşekkürler arkadaşlar. Oylama dediğiniz yer şu 3/10 yazan yer mi? Pek bilmiyorum ben de bu sitenin özelliklerini.

    2016-02-22 16:45:36

    CZ 805 Bren Assault Rifle

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Modellemeyi 3D Studio Max ile yaptım. UV mapler için Zbrush Uv master kullandım. Textureları Substancepainterda hazıorladım. Render da Vray ile aldım.
    Modelleme boş zamanalarımda olmak üzere aşağı yukarı 1 ay sürdü.

    2016-02-22 08:59:12

    Maserati

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Yaklaşık 1 aydır boş vakitlerimde uğraştığım Maserati Garnturismo MC STradale otomobili modelleme ve render işlemleri bitti sayılır. Başlangıçta bi tutorialdan bir-iki teknik kapayım diye başladığım model dersler bitince beni kesmedi, yeterince detaya girmedi çünkü anlatan bende kendim girebildiğim kadar detaylara girdim. Otomobilin içi yok yanlız. Tamamını 3D Studio Max da modelledim.(1-2 yerde Zbrush kullandım çok az) Renderların bir kısmı 3Dmax/Vray bir kısmıda Keyshot. Photoshopda biraz anladığım kadarıyla PostProduction yapmaya çalıştım. İlk defa bir otomobil modelledim, fena da olmadı gibi. Otomobilin orjinalinden farklı 1-2 çok ufak değişiklik yaptım.İçime sinmeyen bir iki yeri var (arka stop lambaları mesela) ama daha fazla uğraşamayacağım, kalsın böyle.

    2015-10-12 09:38:14

    Doomhammer

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Warcraft hikayesindeki meşhur çekici yapmaya çalıştım, modelleme 5-6 saat, texture vs. ise biraz daha fazla zamanımı aldı ki oda silahın gerçekçi bi modelinin olmamasından biraz kararsız kalmamdan dolayı.Modellem 3D Studio Max,biraz Zbrush, Render V-ray, texturelarda Photoshopda yapıldı.

    2015-06-27 21:12:25

    Orcrist

    SchatenAydın ZENGİNOLschaten

    Hobbit filmindeki meşhur kılıcı yapmaya çalıştım, günde 1-2 saatten baya uzun bir zamanımı aldı. İlk ciddi 3d çalışmam. 3d studio max programında modelledim, textureleri photoshopda renderı da Vray de yaptım. Yorumlarınızı bekliyorum

    2014-03-21 18:57:46