MortaL son galeri mesajları

    scar

    MortaLgokhan onermortal

    Modelleme için mudbox kullanıldı.Modelleme yaklaşık 3 saat sürdü.Render, 3ds max+vray ve post için ps kullandım. Yorumlar için şimdiden teşekkürler. . .

    2015-11-13 17:08:02

    .

    MortaLgokhan onermortal

    Ürün hakkında detaylı bilgi ve fiyat bilgisi için www.tahtadantasarim.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.

    2015-07-06 18:50:26

    .

    MortaLgokhan onermortal

    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler.Fakat görseller, ürünün fotoğrafıdır.Renderlar da mevcut fakat gerçeği varken fotoğraf paylaşmak istedim.Yanılgıya sebebiyet verdiğim için özür dilerim . . .

    2015-07-06 18:39:44

    At arabası

    MortaLgokhan onermortal

    İmalatına geçtiğimiz endüstriyel tasarımlarımızdan bir tanesidir.Plywood`dan imal edilmiştir.İç mekanlarda, gazetelik-dergilik olarak kullanılabileceği gibi dış mekanlarda çiçeklik olarak kullanılabilir.Yorumlarınız için teşekkürler . . .

    2015-07-06 15:54:22

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    Teşekkür ederim.Fiyat bilgisi ve sipariş için gokhanoner.com.tr adresinden bana ulaşabilirsiniz.

    2014-04-21 20:54:30

    Ply series

    MortaLgokhan onermortal

    Birkaç aydır üzerinde çalıştığım ve patentini aldığım sallanan sandalye projemi sonunda üretime soktuk.Ürün, ahşabın en mukavemetli hali olan plywood adlı malzemeden üretilmiştir.Yorumlarınız benim için değerlidir.Teşekkürler. . .

    2014-04-20 14:14:53

    elinize sağlık

    MortaLgokhan onermortal

    elinize sağlık.Tasarım olan nedir anlayamadım.Bilgilendirirseniz sevinirim.Teşekkürler . . .

    2014-02-01 19:08:14

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    teşekkürler arkadaşlar

    2014-01-26 23:19:24

    .

    MortaLgokhan onermortal

    Bence bu tarz çalışmalara tasarım dememeliyiz.Köprü ve yol modellemesi, köprü ve yol çalışmam, hatta köprü ve yol resmim bile demek daha doğru olur.Çünkü her fikir tasarım değildir, fikrin tasarım olması için tüm detayları çözülmüş ve üretime hazır olmuş olması gerekir.3d ile ilgili yorum yapmam gerekirse sanıyorum biraz daha çalışmak ve gelişmek lazım, çalışmanın çok eksiği var. Teşekkürler, kolay gelsin . . .

    2014-01-23 17:51:28

    .

    MortaLgokhan onermortal

    bence bu sahneden daha güzel birkaç kare çıkabilir biraz daha üzerine gidersen cok daha iyi olacaktır.İyi çalışmalar. . .

    2014-01-19 03:54:01

    .

    MortaLgokhan onermortal

    O koltugu bn modellemedim, hazır modeldi fakat materiyal bana ait.Teşekkürler . . .

    2014-01-18 03:12:47

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    Teşekkürler arkadaşlar.3dsmax+vray ve post aşamasındada photoshop kullandım.

    2014-01-17 20:32:13

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    Serkan hocam sağol.Bu saatten sonra heryere chromatic ;))

    2014-01-17 18:26:28

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    Teşekkür ederim . . .

    2014-01-16 22:12:16

    After the rain . . .

    MortaLgokhan onermortal

    Daha önceden paylaştığım bir çalışma üzerinde değişiklik yapıp ve yeni bir kare ekleyip tekrar paylaştım.Çalışma kişisel bir çalışmadır, 3d çalışmaya eğer başarabildiysem sanatsal bir değer katabilmeyi hedeflediğim bir çalışmadır.Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler . . .

    2014-01-16 19:21:59

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    teşekkürler. . .

    2014-01-15 15:03:37

    mountain dream

    MortaLgokhan onermortal

    Uzun yıllardan beri hayal ettiğim dağ evini sonunda modelleyebildim.Çalışma günlük birkaç saatlik çalışma ile 4 gün kadar sürdü.Modelleme ve render için 3ds max+vray, post aşaması için photoshop kullandım.Yorumlar için teşekkürler şimdiden . . .

    2014-01-15 03:37:10

    new year

    MortaLgokhan onermortal

    Archilovers da bulunan bir çalışma referans alınarak yapılan bu çalışmayı yılbaşı temalı hale getirerek Her ne kadar geç kalmış olsada yılbaşında paylaşmayı hedeflemiştim. 3ds max, vray ve post aşaması ps cs4 de yapılmıştır.

    2014-01-10 03:44:25

    elinize sağlık

    MortaLgokhan onermortal

    Öncelikle elinize sağlık, ancak ben bu tarz plan görünüşü renderlarında top view yani perspektif kaçışı olmadan direkt üst görünüş renderı alınmasından yanayım zira teknik anlamda daha net bir anlatım sunduğunu düşünüyorum.Bu arada sanıyorum perspektif renderınız da ortographic olmuş ve onda da perspektif kaçışı olmamış bu da renderı biraz daha gerçeklikten uzaklaştırmış gibi geldi bana.İyi çalışmalar . . .

    2013-12-31 14:56:04

    orantı sorunu

    MortaLgokhan onermortal

    Genel olarak render hataları dışında fuar standında göze en çok çarpan orantı sorunu.Bar, banko, masalar ve sandalyeler arasında bir ölçek sorunu var.

    2013-12-28 12:43:56

    sanki...

    MortaLgokhan onermortal

    Sanki buzdolabında kullandığın malzemenin refle. subdiv. değerlerini biraz yukarı alırsan noiselanma azalacak, ve cok daha iyi olacak gibi geldi bana.Çalışmayı beğendim bence gayet başarılı.kolay gelsin. . .

    2013-12-24 14:26:46

    --

    MortaLgokhan onermortal

    teşekkürler

    2013-11-28 00:07:15

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    yorumlar ve öneriler için teşekkürler

    2013-11-26 17:09:12

    teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    teşekkürler, inşallah birgün olur :)

    2013-11-26 10:41:14

    dream

    MortaLgokhan onermortal

    Geçen haftasonu uykuyla uyanıklık arasında gözümün önünde beliren yapıyı modelledim :) 3sdmax+vray ve üçlüyü tamamlayan photoshop kullanılmıştır.test renderları ve yaptığım değişiklikleri sayarsak 5 akşam kadar zamanımı aldı.Render 3 saat sürdü.Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.İyi çalışmalar . . .

    2013-11-25 23:36:20

    yorumlarınız için teşekkürler

    MortaLgokhan onermortal

    evet depth konusunda aynı fikirdeyim :)

    2013-06-10 22:41:43

    oda

    MortaLgokhan onermortal

    Boş zamanlarımda yaptığım bir çalışma.Toplamda modelleme deneme ve değişikliklerle yaklaşık 1 gün sürdü.Sahnedeki detay modellerin çoğu hazır modeldir.Render süresi yaklaşık 4 saat.Çalışma, 3ds max+vray ile hazırlandı ve birkaç photoshop dokunuşu var.Değerli yorumlarınızı bekliyorum.Teşekkürler, iyi çalışmalar. . .

    2013-06-10 17:09:04

    yeşil oda

    MortaLgokhan onermortal

    Hobi amaçlı yaptıgım bir deneme çalışmasıdır.Zamanımın kısıtlı olmasından dolayı genelde hazır obje kullanıyorum.Çalışma 3dsmax+vray+photoshop kullanılarak hazırlanmıştır render yaklaşık 2 saat sürdü.Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim, iyi çalışmalar. . .

    2012-12-28 23:33:32

    texture ve patlama

    MortaLgokhan onermortal

    cam kısmında aşırı ışık patlaması var , duvarlar başta olmak üzere kullandığın texturelar daha yüksek çözünürlükte olursa cok daha detaylı gözükeceklerdir ayrıca halıda displacement yerine vray fur kullanırsan ki bu bilgisayarını zorlayabilir cok daha hoş olacaktır. iyi çalışmalar. . .

    2012-12-01 23:54:35