3d karakter tasarımı
rohonin38 (tayfur türkmenoğlu) program: mari, solidangle(arnold), maya, zbrush, photoshop Süre: hiç tahmin edemeyeceğim :)( 4 yorum yapıldı 3/10 (13 kişi beğendi)
texture, render ve konsept tamamen bana aittir. Önce mayada topolojisiyle karakteri yapıp, zbrushda ayrıntılaştırdım. Render motoru olarak Arnold kullandım.
turntable animation burada;
https://youtu.be/1EaJVFn2EEU
3d karakter tasarımı için Yorumlar
çok beğendim güzel olmuş
volkan civekvolkancivek
çok beğendim güzel olmuş
2015-10-14 18:22:40
- Offline
- Erkek
Sitede; bıkkınlık seviyesinde bulunan
silverbulletonur inanlı
Sitede; bıkkınlık seviyesinde bulunan mimari çalışmaların arasında böyle bir çalışma görmek ne güzel.
http://www.onurinanli.com/
2015-10-14 23:31:05
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
rohonin38 Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.