chevrolet 1956
NoOne (Data Eksik) program: 3ds max Süre: 15 saat 6 yorum yapıldı 3/10 (12 kişi beğendi)
Herkese merhaba çalışmamı yaklaşık olarak aralıklarla 15 saat civarında bir sürede tamamladım.Elimdeki blueprinte göre benzetmeye çalıştım toplam poligon sayısı 203 bin.Mental rayde render aldım.Başarılı başarısız yorumlarsanız sevinirim..Teşekkürler.
chevrolet 1956 için Yorumlar
Oyuncak gibi görünmesine ragmen
fy3dtasarimYunus DAYFUN
Oyuncak gibi görünmesine ragmen güzel br çalışma eline sağlık başarılı buldum +1
www.yunusdayfun.com
2014-07-01 09:45:50
- Offline
- Erkek
teşekkürler...
nicknayk
teşekkürler...
2014-07-01 09:50:36
- Offline
Birde 64 yapsan tadından
by_TuncayTuncay ÜNSAL
Birde 64 yapsan tadından yenmez:) Eline sağlık.+
2014-07-01 11:47:10
- Offline
- Erkek
inşallah yaparız hocam :)beğenmenize
nicknayk
inşallah yaparız hocam :)beğenmenize sevindim teşekkür ederim. :)
2014-07-01 11:57:04
- Offline
tesekkur ederim.
nicknayk
tesekkur ederim.
2014-09-17 14:12:20
- Offline
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.
- ArchiVisione: kaplan_yavrusu ne sıkıntısı ?
- kaplan_yavrusu: hataları sıralayıp gerginlik üretmek istemediğimden dolayı tebrik ediyorum.
- xxonurx: Harika olmuş.
- snopbody: calısmanız basarılı ancak photoshop u bıraz bastan savma yapmıssınız.