Hızlı Hızlı...

Hızlı Hızlı... Hızlı Hızlı... - Uğur Pekkoşar

lefrans (Uğur Pekkoşar) program: 3dsmax vray ps Süre: 45 dk 12 yorum yapıldı 3/10 (5 kişi beğendi)

aşağı yukarı 45 dakika içinde hızlı hızlı yaptığım bir mutfak, kalite ayarlarını yükseltemediğimden lekelenmeleri efeketle gizlemeye çalıştım. Ufak bir müşteri işidir. Yorum yapacak arkadaşlar süreyi göz önüne alarak yaparlarsa daha iyi olur. Yoksa ilk bakışta özüme çarpan bir sürü hata var. Ama dediğim gibi hızlı olması gerekliydi. İyi çalışmalar.

Hızlı Hızlı... için Yorumlar

hızlı ve güzel :)
sonmezocakMezarcı SönmezAvatar

hızlı ve güzel :)


VRAYDAN NEFRET EDİYORUM
2014-01-24 13:59:43
  • Offline
  • Erkek
hehehe hızlı ve öfkeli
lefransUğur Pekkoşar

hehehe hızlı ve öfkeli gibi oldu. Sağolasın kardeşim


Hayat sıkıcı.. Ama grafikleri güzel.
2014-01-24 14:08:05
  • Offline
  • Erkek
Hizli ve Basarili
zmmMESAvatar

Gercekten hizli ve basarili bir calisma olmus.Tebrikler.


ZU+UM MİMARLIK
2014-01-24 14:11:36
  • Offline
  • Erkek
Olumlu eleştirin için teşekkür
lefransUğur Pekkoşar

Olumlu eleştirin için teşekkür ederim kardeşim.


Hayat sıkıcı.. Ama grafikleri güzel.
2014-01-24 14:24:01
  • Offline
  • Erkek
Hızlıda olsa kardeşim bakış
geniusGürsel KALEAvatar

Hızlıda olsa kardeşim bakış açın zamana etki etmez render kalitesi hızına göre güzel ancak bu şekilde küçük boylu bir çocuk bakabilir mekana tekrar tebrikler .)


www.3dreamaker.net
2014-01-24 15:51:53
  • Offline
  • Erkek
guzel olmus tebrikler
teapot-archvizteapot archvizAvatar

guzel olmus tebrikler
cameranın nerde oldugunun pek onemi yok
tek ve cift kacıs kuralına uyduktan sonra heryerden bakablir
zira burda ki sorun render frame ile paralel duvarların
paralel olması
zira burda ole degil
yani camera correction modiy ekleyebilirsin stdrt camera ise
vray ise guess vertical shift
yada target le camera aynı z yuksekliğinde olmalı kısaca
bu konular anlayanlar için onemli
bunun için en iyi yazı bu
bakın bence derim
http://www.ronenbekerman.com/photographic-approach-in-architectural-visualisation/


http://teapotarchviz.com/
2014-01-24 17:03:26 Edit:2014-01-24 17:19:05
  • Offline
  • Erkek
Teapot_archviz Dostum teşekkür
lefransUğur Pekkoşar

Teapot_archviz Dostum teşekkür ederim gerçekten faydalı bilgilerin için.
Kesinlikle dikkate alacağım.. Bana bunlarla gelin :)


Hayat sıkıcı.. Ama grafikleri güzel.
2014-01-24 17:43:52
  • Offline
  • Erkek
teopot kardeş nerden bakıldığının
geniusGürsel KALEAvatar

teopot kardeş nerden bakıldığının önemi yok demişsin bu mutfagı doğru algılayabiliyormusun? camera correction modiy eklesende bakış açının yüksekliğini değiştirmez camera ile targetin aynı yükseklikte olamayacağı durumlarda var bence herzaman aynı yükseklikte olmalı demişsin tabi bu kişisel tercihte olabilir ancak ben hiç bir zaman boynum dümdüz gezdiğimi hatırlamıyorum :) iyi çalışmalar.


www.3dreamaker.net
2014-01-25 09:17:41
  • Offline
  • Erkek
yo ole bişey demedim
teapot-archvizteapot archvizAvatar

calısmasını paylasan arkadasa yardım etmek istedim
boyle kırılmaların hafif oldugu render ve fotograflarda correction yapılması dogru
makro ve detay rendırlarında ve ya fotograflarında tabiki correction yapılmaz
verdiğim link benden daha cok yardımcı olucaktır


http://teapotarchviz.com/
2014-01-25 10:55:05 Edit:2014-01-25 11:24:36
  • Offline
  • Erkek
Kardeş türküm saygılar.
geniusGürsel KALEAvatar

Kardeş türküm saygılar.


www.3dreamaker.net
2014-01-25 11:40:51
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

lefrans Diğer Çalışmaları