IK Solver & LookAt Constraint for Excavator Boom
mcirit (Mehmet Cirit) program: 3Ds Max Design 2013 Süre: Solverların Kurulumu 2 saat 2 yorum yapıldı 3/10 (5 kişi beğendi)
Dışarıdan aldığım bir ekskavatör çiziminin boomuna kürek hareketi çalışması yaptım.
Youtube Linki;
Animasyon Hali;
https://www.youtube.com/watch?v=IFeTWpINLh8#t=14
3D Max`de Çekirgede IK Solver, Hidrolik Silindirlerde ise LookAt Constraint kullandım. Swivel Hareketi ise sonradan eklendi. Crawler yürüyüş hareketi`de tr3d forum`dan aldığım yardım ile tamamladım. Görüş ve önerilerinizi beklerim.
IK Solver & LookAt Constraint for Excavator Boom için Yorumlar
Güzel olmuş, işleyen makina
halkaFurkan YILMAZ
Güzel olmuş, işleyen makina parçası yapamadığım için baya beğendim :)
www.furkanyz.com
2013-12-20 00:56:17
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim Furkan Bey...
mciritMehmet Cirit
Teşekkür ederim Furkan Bey...
2013-12-21 17:08:55
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
mcirit Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.