İç mekan çalışması

İç mekan çalışması İç mekan çalışması - sibel koç

kristalkugu (sibel koç) program: 3dsmax + vray Süre: 3 saat 7 yorum yapıldı 0/10 (2 kişi beğendi)

Render, kamera, ışık ayarlarını öğrenmek için yaptığım bir çalışmadır. Kullanılan objelerden sadece dolap ve avizeyi modelledim. Bu işte yeniyim ve öğreneceğim çok şey var, bu yüzden çalışmamda hatalı ve eksik bulduğunuz yönleri ve nasıl düzeltileceğini belirtirseniz çok sevinirim. Teşekkürler :)

İç mekan çalışması 1

İç mekan çalışması için Yorumlar

bump
drekonNecmi DemirkeserAvatar

zemindeki bump değeri fazla olmuş. %100 yerine %30 yeterli olur bence.

yerdeki beyaz yuvarlaklar nedir acaba ?


Game maker
2013-08-01 12:29:41
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederim dediğiniz gibi
kristalkugusibel koçAvatar

Teşekkür ederim dediğiniz gibi yaparım. Yerdeki beyazların neden kaynaklandığını bir türlü bulamadım :( Işıklardan kaynaklanmıyor bunu biliyorum


Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir.
2013-08-01 12:48:25
  • Offline
  • Bayan
tasarımsal olarak concept güzel
HALOXOrcun Halil KayaAvatar

tasarımsal olarak concept güzel fakat sunum yeni baslayan birisi icin normal.
v ray ışık ve materyal üzerine yogunlasırsan, daha etkili sunumlar gerceklestirebilirsin.

yerdeki ısık patlamaları sanırım modelden kaynaklanıyor yada render ayarlarından olmasıda yüksek ihtimal.

bol bol tutorial izlemeni tavsiye edecegim:)
iyi calışmalar.


https://www.behance.net/OrcunHalilKaya
2013-08-01 16:06:19
  • Offline
  • Erkek
teşekkür ederim.
kristalkugusibel koçAvatar

teşekkür ederim.


Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir.
2013-08-01 16:26:52
  • Offline
  • Bayan
yuvarlakların sebebi bence ışıklar.
wisemanxxxMustafa BeytekinAvatar

yuvarlakların sebebi bence ışıklar. sahnede normalde olması gerekenden çok çok fazla şiddette bir ya da birkaç ışık kaynağı var. sahnedeki ışık kaynaklarını bilmiyorum ama bu environment da olabilir herhangi bir vray light da olabilir. sahne karanlık çıkıyorsa ve bu yüzden ışıkların şiddetini artırdıysan bunun yerine ışıkları makul şiddette tutup vraycam in shutter ını kısabilirsin.


www.vds3d.com
2013-08-05 19:22:02
  • Offline
  • Erkek
Güzel olmuş...
muratmtlMurat MUTLUAvatar

Çalişma güzel olmuş ama zemindeki ahşabin oranini daha gercekçi boyutlarda yapsaydin daha iyi bir algi yaratirdi. Gerçekçilik konusunda dokularin ölçü oranlari bence çok önemli. Eline sağlik... :-)


2013-08-08 14:53:20
  • Offline
  • Erkek
teşekkür ederim dikkate alacağım
kristalkugusibel koçAvatar

teşekkür ederim dikkate alacağım :)


Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir.
2013-08-09 10:42:37
  • Offline
  • Bayan

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!