Frigg "İskandinav mitolojisinde Odinin karısı" "Yapım Aşamasında"

Frigg "İskandinav mitolojisinde Odinin karısı"  "Yapım Aşamasında" Frigg "İskandinav mitolojisinde Odinin karısı" "Yapım Aşamasında" - Sinan Eroğlu

Paragon (Sinan Eroğlu) program: Maya Süre: 5 gün 6 yorum yapıldı 3/10 (7 kişi beğendi)

Bu Projeyi için size daha önce Supergirl yani Kara-el olarak düşündüğümü söylemiştim ama ufak bir değişikliğe gitmek kararı aldım , gece aklıma gelen bir fikir ve düzenlemelere gece başladım. Yani kısaca yeni bir proje ile karşınızdayım, Öncelikle ne olacağından bahsedeyim, bir Viking mezarlığın da Viking tapınağı önünde duran Frigg heykeli olacak. Hafif Sexy bir vücut, güzellik ama kanatları melek kanadı yapsaydım viking kadınlarının savaşçılığına ters düşebileceğinden dolayı ejderha kanadı yapmayı tercih ettim biraz korkutucu ve ürkütücü olsun diye "kötü ruhları kovuyormuş meğersem mezarlıkta" .

Modeli daha önce yapmıştım ortalama 5 gün sürmüştü yani geceden bu yana, rig boyamasını düzeltim, elbise yaptım ve kanatları yaptım. UV leri açıldı.

Eklenecekler,

- Mesh Saç
- Viking Savaş Kaskı
- Claymore "büyük kılıç"
- Sağ veya Sol omuzda 1 adet shoulder pad
- sağ veya sol bilekte 1 adet bileklik "bağlılık amblemi"
- Uygun bir poz "kılıcı önde tutmuş şekilde"
- heykel kaplaması

Çevre Modeli Eklenecekler

- Viking Mezarlığına uygun yada benzeri mezar taşları
- Tapınak
- bir kaç kurumuş ağaç ve yapraklar
- yeşil ağaç
- sis

Son olarak düzen sağlandıktan sonra rendera girecek ardından Photoshop`da düzenlemeye

Tabi sizin de fikirlerinize açığım, çevre ye eklenebilecek yada model üzerine eklenebilecek şeyler hakkında.

Frigg "İskandinav mitolojisinde Odinin karısı" "Yapım Aşamasında" için Yorumlar

:) tebrikler bence güzel görünüyor :D
WarpeRASD DSAAvatar

bende 3dmax de deniyorum birşeyler yapmayı ama olmuyor :D Başarılar eline sağlık :)


sadasdas
2013-07-19 18:18:17
  • Offline
  • Erkek
Öncelikle Teşekkür ederim. Aslında
ParagonSinan EroğluAvatar

Öncelikle Teşekkür ederim. Aslında mantık aynı, pek bir fark yok hatta Maya`da plugin kullanmıyorsak açıkçası benim için öyle uv açmak uzun ve sıkıcı bir işlem oluyor ama Max`de pelting var gayet kolaylaştırıyor işi, bende genel de mesela onun için maya için pelting tool plugin`i kullanıyorum yada zbrush uv master, yada uv layout yada maya`nın kendi uv editörünüde kullanıyorum tabi. Onun dışında itiraf edeyim her modelim için referans kullanırım.


2013-07-19 18:24:10
  • Offline
  • Erkek
pelting sadece maxın 2014
ebruli

pelting sadece maxın 2014 ündemi var merak ettim.yoksa ayrı bir pluginmi ?


2013-07-19 19:55:48
  • Offline
hmmm 3ds Max 2010`dan
ParagonSinan EroğluAvatar

hmmm 3ds Max 2010`dan itibaren hepsinde var , Pelting. Maya`da ise plugin indirmek gerekiyor ekstra`dan


2013-07-19 20:42:28
  • Offline
  • Erkek
sadece maya ile
mikayil

sadece maya ile istediyniz sonuclara varabilmeniz bir hayli zor görünüyor detaylandirmak ve textureleri boyamak için zbrush yada mudbox kulanirsaniz kesinlikle saglam bir iş cikacagini düşünüyorum Claymoreanienin hayranlarındanın^^


2013-07-19 20:42:47
  • Offline
Teşekkür ederim, modelleme kısmı
ParagonSinan EroğluAvatar

Teşekkür ederim, modelleme kısmı bitti texture kısmını photoshop`da ayarlayacağım =) Ama dediğinizde sonuna kadar haklısınız model maya`da bir yere kadar base mesh yapmak için kullanmak daha mantıklı sonrasında zbrush a adım atmak lazım :)


2013-07-19 21:39:34 Edit:2013-07-20 03:12:36
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!