Hoppala hayt huyt
3d-anim (3D) program: 3ds max Süre: 2 saat 1 yorum yapıldı 0/10 (2 kişi beğendi)
3ds max cat rig ,pose to pose ile başladım. tum parçalarına ana pozlarda key koyup daha sonra timing yapıp ara pozları ayaraladım.Lakin elin yere değdiği kısımdan itibaren pek hoş durmadı...Elin Fk den ik ye geçişinde problem oldu...
Ellerin uç kıısmlarının kalça kısmının ve ayakların hareket ederken arc yani yay çizmesi için uğraştım ama bazen key den keye geçerken iki kare arasındaki tangent ayarlarını tam istediğim gibi yapamıyorum.Mayada bu iş daha kolay gibi ama cat rig euler açı dönmesi ayarında olmasına rağmen gene de iki kare arasında istemediğim arc ı bozan tiractories oluştu...Bu konuda tecrubesi olanların neler yaptığını merak ediyorum.
Hoppala hayt huyt için Yorumlar
hareketler oldukça estetik, bence güzel olmuş.
- Offline
Kapalı
3d-anim Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.
- ArchiVisione: kaplan_yavrusu ne sıkıntısı ?
- kaplan_yavrusu: hataları sıralayıp gerginlik üretmek istemediğimden dolayı tebrik ediyorum.
- xxonurx: Harika olmuş.
- snopbody: calısmanız basarılı ancak photoshop u bıraz bastan savma yapmıssınız.